Prima impresie pentru cineva necunoscut cu scuterele este foarte pozitivă. Nu am mai călărit niciodată un scuter electric, cu excepția unei scurte plimbări cu un m365.
Punctele pozitive sunt tot ceea ce s-a menționat în comentariile anterioare. Baterie, putere, senzație, calitatea construcției, flexibilitate, depozitare, parcare, mobilitate, autonomie, etc.
În cele 3 zile în care l-am folosit pentru a merge la serviciu, mi-am format o imagine foarte bună a cerințelor pe care le am.
Mă simt în siguranță când călăresc. Cu alte cuvinte, "caroseria" pare solidă și viteza de până la 25 km/h este corectă, chiar suficientă, pentru străzile înguste ale orașului. Am în jur de 183 cm înălțime și greutatea totală cu o geantă, laptop, etc. este de aproximativ 90 kg.
Cu toate acestea, ceva ce nu se schimbă niciodată sunt imperfecțiunile drumului... Dificultăți incredibile în a evita în mod constant gropile, "reparările" de pe asfalt, gurile de canal, scurgerile, pietrele, gunoiul, etc. Aceste scutere au proprietatea naturală de a nu absorbi șocurile, deoarece nu au suspensie.
Trebuie să gândești și să te comporți ca un corp străin când vine vorba de trafic. De exemplu, nu crede că celălalt va opri, așa că ar trebui să treci tu primul. Sau că vor aștepta cu răbdare din spate și nu te vor depăși aproape, riscând să te ducă într-o groapă adâncă și să te pui într-o poziție foarte proastă (chiar fatală).
De asemenea, pentru că este liniștit, pietonii nu îl aud. Cineva poate schimba direcția când treci pe lângă ei și te poți lua prin surprindere.
Un căști salvează vieți.
În opinia mea, merită foarte mult.
Până acum nu am găsit nimic negativ.
Ce face căștiul?