Sunt un mare fan al jocului Dying Light 1 împreună cu The Following. L-am jucat timp de aproximativ 100 de ore până acum și l-am cumpărat în ediție digitală. Suspectez că oamenilor le place jocul pentru că pot lovi și sări ca într-o copie a lui Far Cry. Dar Dying Light aproape că a dispărut. Așadar, da, jocul rulează prost și are o poveste destul de groaznică, cred. Universul jocului nu este explicat bine (am făcut misiunile secundare și tot nu înțeleg de ce armele de foc au dispărut din această lume în 15 ani).
Groaza a dispărut complet. Îți amintești când în DL 1 erai blocat într-un apartament în timpul nopții, auzind vântul în copaci în întuneric când dintr-odată un volatil apărea în fața lanternei slabe? Și era acea urgență de a supraviețui noaptea?
Ei bine, ia rămas bun de la toate acestea. Acum vei sări cu parașuta de la observator la observator luptând împotriva piraților ca și cum ai juca Far Cry 3. Acum nopțile înseamnă pur și simplu "stai pe acoperișuri, probabil", și există o mecanică în joc pe care literalmente nimeni nu a cerut-o, în care trebuie să stai sub o lumină la fiecare 5 minute sau ești mort, altfel mănânci ciuperci la fiecare 30 de secunde.
Nu mai există plimbări. Tu doar alergi tot timpul. Vrei să cauți resurse într-un apartament? Nu. Cu fiecare pas, personajul aleargă.
Zombii sunt mai răi. Marea parte din distracția oferită de fizică a fost înlocuită cu animații statice teribile. De asemenea, dintr-un motiv oarecare, marea parte a luptei se bazează acum pe lovituri de picior? Au eliminat armele, dar vei avea arcuri și arbalete doar pentru a te asigura că această decizie de a elimina armele este complet inutilă. (Soluția ar fi fost să păstreze armele, dar să facă muniția mult mai rară)
Desigur, a existat o degradare a fizicii, ceea ce înseamnă că nu mai poți arunca arme în fața oamenilor și când omori inamicii, armele lor dispar. Parcursul acum pare că plutește, deoarece vei petrece mult timp în aer și modelul jucătorului are interacțiuni ciudate cu obiectele, abilitățile de parcurs sunt ciudate, dar nu-ți face griji, au găsit o modalitate de a o face și mai rea: acum există un indicator de energie, când ajunge la 0 cazi. Deci, nu doar că nu există îmbunătățiri, dar jocul a fost degradat și este mai rău în ansamblu decât DL1. De asemenea, uită de PVP, este doar co-op, ceea ce era mai distractiv când erai Vânătorul Nocturn.
Peste câțiva ani, oamenii încă își vor aminti de DL1, dar DL2 va fi uitat într-un timp scurt, chiar dacă va avea actualizări pentru câțiva ani, așa cum a anunțat compania. Povestea este groaznică, grafica arată mai mult ca generația anterioară decât cea nouă, deoarece după dezvoltarea DL1, compania a început să facă DL2, dar în generația PS4/XBOX ONE, cea mai mare parte a dezvoltării a fost făcută și se vede. De asemenea, prost optimizat [până când sunt lansate actualizări] pe console, modurile pe care le oferă sunt aproape ridicole, cum ar fi 1080p 60fps pe o consolă care poate gestiona 4k 60fps sau 30fps, dar 4k real. Ajunge doar la 1800p în modul de rezoluție. Este o rușine pentru Techland că nu au utilizat în mod corespunzător performanța pe console. Între timp, Doom Eternal pe PS5, să vezi cât de optimizat este, rulează în 3 moduri, care sunt următoarele:
Modul Ray Tracing la 1800p/60 FPS
Modul Performanță la 1584p/120 FPS
Modul Echilibrat la 4K/60 FPS