Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά, Strategia și instrumentele de marketing digital Codul: 28546865
- Autor: Γιώργος Πετκάκης
- Editor: Esoptron
- Μορφή: Copertă moale
- Έτος έκδοσης: 2021
- Αριθμός σελίδων: 216
- Κωδικός ISBN-13: 9786185579012
- Διαστάσεις: 14×21
Γιώργος Πετκάκης
Cumpărați împreună
Carti dezvoltare personala
Ένα Τοις Εκατό Καλύτερη Ζωή, E Timpul să Trăiești Viața pe Care Ți-o Dorești cu Adevărat
de la 30,69 LeiAdăugat- Cele mai apreciate
Cărți de finanțe
150 συμβουλές για σωστό μάνατζμεντ από το Harvard Business Review
Ad de la BooklibertyAdăugat- Cele mai apreciate
- Cele mai apreciate
Produse similare
Cărți de finanțe
Το MBA σε εικόνες, Doi ani de studiu condensați într-o singură carte grozavă!
de la 66,34 LeiAdăugatCărți de finanțe
Ο Μοναχός που Έγινε CEO, 1000 de ani de management athonit
Ad de la Pick a bookAdăugatCărți de finanțe
150 συμβουλές για σωστό μάνατζμεντ από το Harvard Business Review
Ad de la BooklibertyAdăugat
Toate magazinele
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
- 105,42 Lei
- 76,16 Lei
- 87,83 Lei
- 81,99 Lei
- 105,42 Lei
- 80,82 Lei
- 81,99 Lei
- 79,64 Lei
- 105,42 Lei
- 117,14 Lei
- 96,57 Lei
- 30,69 Lei
- 117,14 Lei
- 122,97 Lei
Descriere
Nu este nevoie să dobândiți cunoștințe tehnice avansate pentru a utiliza eficient instrumentele de marketing digital, aveți nevoie de:
- Să învățați despre toate instrumentele pieței digitale: site web, magazin online, motoare de căutare, social media, marketing de conținut, platforme de comparație a prețurilor, livrare de newslettere și... multe altele!
- Să înțelegeți filozofia lor și modul în care funcționează, timpul și abilitățile necesare pentru utilizarea lor eficientă, precum și așteptările pe care le puteți avea de la utilizarea lor, fără terminologie și surplus tehnic, prin exemple accesibile din experiența greacă.
- Să înțelegeți cum sunt combinate instrumentele promoționale între ele, în cadrul unei strategii de afaceri integrate.
Pentru a înfrunta provocări complexe, pentru a câștiga mintea și inima unui consumator diferit... consumatorul digital.
Specificații
- Tip
- Marketing - Publicitate
- Limba
- Greacă
- Subtitlu
- Strategia și instrumentele de marketing digital
- Formular
- Copertă moale
- Număr de pagini
- 216
- Data de publicare
- 2021
- Dimensiuni
- 14x21 cm
Informații importante
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.
Recenzii
O carte ușoară pentru oricine începe călătoria lor în piața digitală. Oferă toate informațiile despre pașii care trebuie urmați și lucrurile la care un antreprenor nou ar trebui să acorde atenție. Fii conștient că nu intră prea mult în detalii, deci dacă dorești cunoștințe mai specializate, ar trebui să te orientezi către o altă carte.
Tradus din Greacă ·- Calitatea hârtiei
- A fost ușor de citit?
- Înțelegerea subiectului
- Mi-a plăcut stilul de scriere
- Aș citi o carte de același autor
- Aș recomanda-o pentru lectură
- A fost relativ interesant?
Ai găsit util acest review?L-am citit și consider că este una dintre cele mai bune abordări ale acestui subiect specific, deoarece explică în termeni simpli ceea ce face fiecare mediu de marketing digital (Google, Facebook, Skroutz, etc.) și ce schimbări trebuie să faci în compania ta pentru a avea succes în acest domeniu. În plus, este scris de un autor grec care cunoaște realitatea locală.
Tradus din Greacă ·Ai găsit util acest review?Achiziție verificată
- A fost ușor de citit?
- Înțelegerea subiectului
- A fost suficient de interesant?
- Mi-a plăcut stilul de scriere
- Aș citi o carte de același autor
- Aș recomanda-o pentru lectură
- Calitatea hârtiei
- 03-08-2022Reprezentant magazin
Achiziție verificată
- Calitatea hârtiei
- A fost ușor de citit?
- Înțelegerea subiectului
- A fost suficient de interesant?
- Mi-a plăcut stilul de scriere
- Aș citi o carte de același autor
- Aș recomanda-o pentru lectură