L-am avut timp de o lună. În general, este foarte bun, dar nu am experiență cu alte scutere pentru a-l compara.
Cântăresc 60 de kilograme (nu știu dacă greutatea riderului are vreo influență asupra duratei de viață a bateriei, dar menționez acest lucru) și îl folosesc pentru a merge la serviciu, pe o rută ușoară - poate chiar o plimbare scurtă.
Este puțin greu, dar este de înțeles deoarece este robust și bine construit - deci obții și puțină exercițiu pentru brațe dacă trebuie să-l cari în sus pe scări fără lift. Cu toate acestea, se pliază perfect pentru transport.
Bateria chiar ține 30 de kilometri (în modul eco), dar "ciudat" este că indicatorul de baterie de pe ecran are doar 5 bare. Odată ajunsă la ultima bară, a început să încetinească singură până când s-a oprit complet. Din fericire, eram aproape de casă. Deci, când ajunge la 2 bare, trebuie să știi că în curând va trebui să o încarci.
Se încarcă în maxim 5 până la 6 ore.
Dacă nu este în modul eco, care ajunge până la 16 kilometri și menține o viteză constantă, ci în schimb este în modul de viteză, care are o viteză maximă de 25 de kilometri, bateria se descarcă puțin mai repede și acoperă puțin mai puțin de 30 de kilometri.
Frânele sunt bune. Nu le-am ajustat, dar am auzit că le poți ajusta ca pe o bicicletă dacă nu îți plac. În general, funcționează mai bine dacă apeși-eliberezi-apeși-eliberezi, dar scuterul nu se va opri brusc niciodată.
Suspensia este destul de rigidă, deci simți toate vibrațiile de pe drum - nici măcar nu îndrăznesc să îl încerc pe trotuare denivelate - pe drum, evident, nu are probleme, dar evit gropile sau reduc viteza - presupun că se va înmuiat treptat în timp.
Are lumini foarte frumoase noaptea!
Dacă se schimbă ceva, voi reveni pentru a actualiza