Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Η αναβάθμιση του λυκείου και τα συστήματα πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση, Modificările necesare: Lucrările unei reuniuni științificeCodul: 265406
- Autori: Θάνος Βερέμης, Αλέξης Δημαράς, Μιχάλης Δαμανάκης, Γεώργιος Μπαμπινιώτης, Μιχάλης Ι. Κασσωτάκης, Δημήτρης Χ. Χατζηδήμου, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Διονύσης Ι. Κλάδης, Αθανάσιος Ε. Γκότοβος, Γεώργιος Π. Μάρκου, Ευάγγελος Καπετανάκης, Δημήτρης Ματθαίου, Κώστας Αγγελάκος, Σωτήριος Ι. Γκλαβάς, Χρήστος Μασσαλάς, Χρήστος Τρικαλινός, Βασίλης Παπάζογλου, Αντώνης Αντωνίου, Δημήτρης Πουλής
- Editor: Plethron
- Μορφή: Copertă moale
- Έτος έκδοσης: 2010
- Αριθμός σελίδων: 215
- Κωδικός ISBN-13: 9789603482031
- Διαστάσεις: 24×17
Produse similare
Cărți educative
Ειδικότητα Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων, Răspunsuri la Banca de probleme SEEEPP
Ad de la Buy the bookAdăugatCărți educative
Απαντήσεις στην Τράπεζα Θεμάτων του Εοππεπ Διασώστης- Πλήρωμα Ασθενοφόρου
Ad de la Buy the bookAdăugatCărți educative
Βοηθός Βρεφονηπιοκόμου, Răspunsuri la Banca de probleme SEEEPP
Ad de la Buy the bookAdăugatCărți educative
Ειδικοτητα Βοηθος Βρεφονηπιοκομων Απαντησεις Στα Θεματα Πιστοποιησης Αποφοιτων Μεταλυκειακου Ετους Ταξη Μαθητειας Των Επα.λ
Ad de la Buy the bookAdăugat
Toate magazinele
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
- 65,34 Lei
- 61,80 Lei
Descriere
POSEEP consideră că ar trebui să existe schimbări semnificative în conținutul și procedurile educației obligatorii, precum și în liceu.
Aceste schimbări vizează atât conținutul/viața internă a școlii ("reforma internă"), cât și structura, adică organizarea și administrarea unităților școlare ("reforma externă").
Trebuie să subliniem că în fiecare încercare de schimbare, trebuie să fie clar încă de la început ce, cum și de ce. Ce se referă la scopurile și obiectivele schimbării propuse și modul în care se ia decizia relevantă. Este un axioma al politicii educaționale că scopurile și obiectivele stabilite trebuie să rezulte din cercetări specifice efectuate în acest scop.
Cum se referă la procesul de implementare a schimbării. Colectarea și prelucrarea datelor valabile, precise și complete sunt cruciale, nu numai pentru formularea obiectivelor, ci și pentru proiectarea implementării, deoarece părțile responsabile de modelarea politicii educaționale pot proiecta procesul de implementare pe baza datelor de cercetare.
Procesul de planificare este deosebit de important și nu este separat de stabilirea obiectivelor, deoarece se referă la formularea unor planuri specifice pentru implementarea obiectivelor fezabile ale politicii educaționale. Prin urmare, stabilirea obiectivelor și proiectarea implementării sunt responsabilitatea și munca acelorași entități.
De ce se referă la scopul pe care îl servește și cauzele succesului sau eșecului său. Aici încercăm să oferim răspunsuri la întrebări despre adecvarea măsurilor propuse/luate, precum și cauzele succesului sau eșecului reformei. În acest scop, în timpul implementării, este necesar un sistem de evaluare a rezultatelor.
(Extras din Decizia POSEEP)
Specificații
- Subtitlu
- Modificările necesare: Lucrările unei reuniuni științifice
- Formular
- Copertă moale
- Număr de pagini
- 215
- Data de publicare
- 2010
- Dimensiuni
- 24x17 cm
Informații importante
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.