Magazin selectat
Stoc 20+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Pe benzină motocoasă de mână fabricată de compania Blue Bird, care are un motor în doi timpi cu putere de 2.7hp și cilindree de 53.2cc.
• Dispune de mâner de bicicletă.
• Dispune de sistem de tăiere cu disc, indicat pentru tăierea ramurilor, ierbii și buruienilor.
Magazin selectat
Stoc 20+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Capete pentru tăietoare de iarbă
Linii pentru motocoase și trimmere
Curele de sustinere motocoasa
Căști de lucru
Ochelari de protecție
Cămăși de lucru și tricouri
Capete pentru tăietoare de iarbă
Tăietoare de iarbă
Tăietoare de iarbă
Tăietoare de iarbă
Tăietoare de iarbă
Tăietoare de iarbă
Tăietoare de iarbă
Tăietoare de iarbă
Tăietoare de iarbă
Tăietoare de iarbă
Tăietoare de iarbă
Tăietoare de iarbă
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Pe benzină motocoasă de mână fabricată de compania Blue Bird, care are un motor în doi timpi cu putere de 2.7hp și cilindree de 53.2cc.
• Dispune de mâner de bicicletă.
• Dispune de sistem de tăiere cu disc, indicat pentru tăierea ramurilor, ierbii și buruienilor.
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Foarte puternic și rezistă la utilizare intensă.
Am curățat relativ ușor un teren de 2 acri cu iarbă înaltă de 1 metru și umedă
Mașina este o armă cu baston japoneză Kaaz, cu o cap și o gardă, mașina este binecunoscuta TJ53 cu care lucrez profesional de 5 ani, depășește cu ușurință toate celelalte mărci. Lucrez fără pauze timp de 4 ore și nu observ nimic, prețul său este de consum redus. Singura problemă este pornirea dificilă, cu puțin spray de eter în carburator pornește ușor fără să mă lupt cu magazinul care o vinde, totul este în regulă!
Îi acord două stele deoarece am primit astăzi Kawasaki TJ53 E pro și nu a fost ceea ce mă așteptam. În primul rând, când l-am deschis, capacul motorului nu era de la Kawasaki pro. Are un cablu de gaz scurt și un comutator care nu ajută la reglarea ghidonului. Bazele la care se atașează curea, cu găurile pe care le are, sunt făcute din plastic, la fel ca și corpul. În fotografie, capacul de protecție frontal care ne protejează de resturi era roșu și negru, dar cel pe care l-am primit era complet roșu. Sistemul de amortizare a vibrațiilor, care înșurubează un capac deasupra, a venit în roșu în loc de negru, la fel și mânerul de cauciuc care ar fi trebuit să fie pe stânga, a venit din plastic. Sunt multe diferențe și nu sunt cele menționate. Așadar, fiți atenți când cumpărați, acordați atenție acestor diferențe. Am contactat magazinul de unde l-am cumpărat și mi-au spus că așa este, nu a fost nicio greșeală! Atenție, băieți! Nu l-am folosit încă pentru a vedea cum funcționează în acțiune și nu știu despre durabilitatea și materialele din care este făcut. Va fi folosit în scop profesional și acolo își va arăta adevăratele culori. Voi mai comenta din nou pentru a vedea cum funcționează în primul rând
Achiziție verificată
Mașină excelentă. Calitatea medie a paraurtului și a curelei de suspensie.