Pentru utilizare simplă în fiecare zi, la distanțe scurte, este bine, își face treaba.
Construcție durabilă, cel puțin pentru mine nu scârțâie. Când îl primești, primești toate uneltele necesare în interior. Strânge șuruburile puțin.
Pentru a-l curăța, este suficientă o cârpă cu puțină apă. Singurul loc care nu se curăță ușor este acolo unde călcăm. Este logic pentru că este destul de aspru pentru a preveni alunecarea.
Este bine să lași bateria să se descarce complet și apoi să o încarci. Dacă o lași o oră mai mult decât cele 3 ore recomandate de producător, nu se întâmplă nimic.
Fii atent la frâna din față, până te obișnuiești cu ea, este bruscă. Dacă o apeși brusc, vei merge înainte. Are nevoie de o atingere ușoară, ceva de genul "tap-tap". Eu folosesc în mare parte frâna din spate. Și acolo trebuie să fii atent până te obișnuiești pentru că nu frânează ușor.
Nu urcă dealurile. Poate trece peste denivelări ale drumului sau trotuare. Poate gestiona obstacole mici (de exemplu, o cărămidă mică de pe trotuar care iese puțin), dar nu este potrivit pentru a urca Muntele Parnitha!
Acceleratorul este satisfăcător. Este nevoie de o mică împingere pentru a porni de la 3-4 km/h pentru a activa contorul. Nu pornește singur imediat ce apeși acceleratorul. Trebuie să-l împingi cu piciorul, la fel cum facem cu scuterele obișnuite.
Nu este necesar să spun că necesită atenție pe gropi, trotuare cu pavaj aspru și drumuri de pământ. Nu doar pentru că există riscul de a-ți pierde echilibrul, ci și pentru că scuterul "săritură" și asta este normal. Roțile nu sunt umplute cu aer, așa că face un "tuc" pe gropi.
Luminile sunt foarte bune, chiar și noaptea. Lumina roșie din spate clipește în timpul călătoriei și rămâne stabilă la frânare. Am adăugat lumini suplimentare în față, semnalizatoare spate și reflectoare suplimentare. Le poți găsi pe toate cu puțină căutare pe piață, fie autohtonă, fie chineză.
Am mers chiar și la supermarket cu el. NICIODATĂ nu agățați sacoșe de ghidon pentru că vor balansa din cauza greutății, și asta este logic. Folosiți fie un rucsac, fie cumpărați un cârlig care se introduce în "tijă" centrală a ghidonului și greutatea se duce în mijloc.
Nu te aștepta să te plimbi cu scuterul toată ziua prin oraș. Este util pentru viața de zi cu zi. Și nu ne întrecem, nimeni nu ne urmărește... Nu mergem în mijlocul drumului, fii atent pentru că nu toți șoferii arată respect. Mereu mă opresc la intersecții și merg cu pietonii ținându-l. PURTAȚI ÎNTOTDEAUNA un căști.
Este un scuter, nu o motocicletă, și ar trebui să ne comportăm în consecință.