Îl am de aproximativ o lună acum și, după ce am parcurs câțiva kilometri cu Xiaomi Mi 365, pot spune că are o calitate foarte bună a construcției, este foarte practic și calitatea călătoriei este excelentă pentru un scuter fără suspensie.
Printre aspectele pozitive, pot include și roțile de 10'', lumina LED excelentă care oferă o vizibilitate mare în timpul nopții, bateria detașabilă, frânele și robustețea cadrului (eu cântăresc peste 100 kg).
Dezavantaje: durata de viață a bateriei este teribilă... motorul relativ puternic de 350 de wați epuizează bateria pe fiecare pantă... pot parcurge doar aproximativ 20 km cu o conducere conservatoare...
Este greoi în partea din față, astfel că chiar și o piatră mică poate ridica partea din spate și poate lovi solul, lovindu-ți picioarele...
Mânerul este puțin mai îngust în comparație cu alte scutere, iar mânerele sunt relativ mici în diametru, oferind o senzație mai puțin sigură și stabilă...
În cele din urmă, prețul este puțin ridicat în comparație cu ceea ce oferă...
Actualizare 1/5/2021
După ce am parcurs acum 1027 km (măsurat cu o aplicație mobilă), voi enumera mai jos aspectele pozitive, negative și daunele pe care le-am observat. (Subliniez din nou faptul că întreaga mea recenzie se bazează pe experiența personală și greutatea mea de 105 kg)
Deci, aspectele pozitive sunt: cadru este destul de rigid și se descurcă bine pe gropi și denivelări, calitatea călătoriei și rezistența la rulare sunt încă foarte bune, șuruburile mânerului nu s-au desfăcut de când le-am strâns la 300 km, nu am avut nicio pene de cauciucuri deși uzura este semnificativă (adică adaug o mică cantitate de aer la 47 psi), bateria, care obișnuia să lupte să ajungă la 20 km la 15 km/h, acum ajunge confortabil la 20 km la viteze de 25-28 km/h, iar faptul că este detașabilă este incredibil de convenabilă, deoarece poate fi încărcată oriunde. În plus, atașez a doua baterie pe care am cumpărat-o și continuu să conduc! Etanșarea motorului și a electronicii este excelentă (conduc frecvent prin bălți și am condus de două ori 20 km în ploaie torențială), și în cele din urmă, pot confirma calitatea tuturor materialelor de construcție (plastic, aluminiu, etc.).
În ceea ce privește aspectele negative: frâna motorului începe la 13-14 km/h și este progresivă, astfel încât tot greutatea cade pe frâna discului din spate, care este destul de slabă pentru mine... Indicatorul de baterie de pe ecran arată volți în loc de capacitatea reală, ceea ce poate fi înșelător atunci când conduci pe drumuri în pantă sau în pantă... Autonomia nu se apropie nici măcar de numărul promis de kilometri, dar poate fi considerată satisfăcătoare la temperaturi mai mari de 15C... Greutatea în partea din față continuă să fie o problemă atunci când o ții și o miști... Lumina LED este satisfăcătoare pentru utilizare scurtă, dar în călătoriile mele de 13 km pe timp de noapte pe drumuri întunecate, devine obositoare...
Daune: la aproximativ 800 km, motorul a început să aibă mici întreruperi în timpul deplasării pe drumuri înclinate, și la un moment dat, pe ecran a apărut simbolul cheii roșii (service)... Uzura anvelopelor este semnificativă, având în vedere cei 1027 km pe care i-am parcurs, fără mai multă aderență în centrul anvelopei... Capacul de plastic care protejează arcușul suportului lateral s-a rupt fără prea multă forță, așa că am trebuit să folosesc bandă izolatoare pentru a-l fixa în loc.