Magazin selectat
Stoc 3 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Magazin selectat
Stoc 3 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Aditivi pentru combustibil și ulei
Lichid de transmisie automată
Lichid de răcire pentru motorul mașinii
Aditivi pentru combustibil și ulei
Lichid de transmisie automată
Lichid de răcire pentru motorul mașinii
Lichid de transmisie automată
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
În Citroen C4 GP II (2016) 1.6 Diesel 120ps (DV6FC)
Mașina are 170.000km și îmi schimb uleiul la fiecare 15.000km cu aceste tipuri de uleiuri.
Nu am întâmpinat niciodată probleme nici la temperaturi foarte ridicate, nici la temperaturi foarte scăzute.
Recent, TOTAL a schimbat specificația de la C1 la C2. Cu toate acestea, nu am observat nicio diferență.
Total Ineo First 0W-30 avea specificația C1 acum un an, acum are C2. Specificația C1 este mai bună...
Îl folosesc într-un Peugeot 208 Diesel din 2018... Indiferent ce spune producătorul... În general, mașina nu consumă ulei pentru mine... Doar vara ia ceva, dar nu contează.
Cel mai bun ulei de motor, în special pentru diesel. Nici nu mă deranjez să experimentez cu alte uleiuri. Citroen, Peugeot, Toyota știu ceva și îl recomandă
Uleiul solicitat de producătorul mașinii mele (Citroen C3 1.5 turbo diesel '21)
Chiar dacă acum au schimbat specificațiile la 0w20, se subînțelege totuși că este de la Total.
Cu o schimbare la fiecare 10.000 de kilometri, nu am observat ca motorul să ardă nici măcar o picătură de ulei.
Funcționarea lină a motorului diesel pe întregul interval de rotații, calitatea acestui ulei este cel mai evidentă dimineața. Îl recomand cu căldură
Excelent lubrifiant, se poate observa încă de la prima pornire la rece, se aude motorul lucrând lin și delicat.
Dintre puținele uleiuri cu specificația ACEA C1, cu cel mai mic conținut de sulf, este cel mai bun pentru filtrele DPF la vehiculele Diesel.
Acesta este ceea ce își dorește producătorul, punct.
Peugeot 308SW 1.6 Blue HDi (2016)
Chiar dacă au trecut 6 ani, chiar dacă a parcurs 130.000 km. Motorul are exact același comportament ca atunci când era nou. Liniștit, rapid, puternic, fără scurgeri. Desigur, DOAR ACEST ulei! Poate că este puțin scump, dar merită fiecare minut!
Într-un motor de 1.6 HDI, de la 30.000 până acum la 210.000, exclusiv acesta. Motorul funcționează și sună ca în prima zi, nu arde nici o picătură de ulei chiar și în timpul verii, nu a avut nicio problemă cu filtrul de particule sau cu turbocompresorul. Desigur, (fostul) PSA știe ce face cu aceste motoare specifice, trebuie să știe ceva.
Achiziție verificată
Preț foarte bun în comparație cu concurența și funcționează excelent în Citroen C3 diesel.
Achiziție verificată
L-am cumpărat pentru suplimentare după ce am văzut recenziile altora pentru un motor diesel.
Nu am luat niciun supliment de 5 ani încoace
Achiziție verificată
În Peugeot 3008 Diesel, specificații ACEA C1, filtru de protecție PDF, funcționare lină a motorului.
Achiziție verificată
Excelent lubrifiant
Achiziție verificată
Excelent lubrifiant
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată