Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Anvelopă spate motocicletei Battlax Hypersport S22 a companiei Bridgestone. Este potrivit pentru conducerea on-road, adică poate fi utilizat doar pe drum (carosabil asfaltat).
Dimensiunile sale sunt 180/55-17. Adică are o lățime de 180mm, profil 55 și poate fi montat pe o jantă cu diametrul de 17". Profilul anvelopelor, adică înălțimea...
Vezi descrierea completă
Magazin selectat
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor & 2 ani garanție
Anvelope pentru motociclete
Anvelope pentru motociclete
Anvelope pentru motociclete
Anvelope pentru motociclete
Anvelope pentru motociclete
Anvelope pentru motociclete
Anvelope pentru motociclete
Anvelope pentru motociclete
Anvelope pentru motociclete
Anvelope pentru motociclete
Anvelope pentru motociclete
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Anvelopă spate motocicletei Battlax Hypersport S22 a companiei Bridgestone. Este potrivit pentru conducerea on-road, adică poate fi utilizat doar pe drum (carosabil asfaltat).
Dimensiunile sale sunt 180/55-17. Adică are o lățime de 180mm, profil 55 și poate fi montat pe o jantă cu diametrul de 17". Profilul anvelopelor, adică înălțimea anvelopei laterale, este întotdeauna exprimat ca un număr curat fără unitate de măsură, deoarece este un procent din lățime. De exemplu, o anvelopă 180/55 are o lățime de 180mm și un profil de 55, adică are un profil de 180 x 0,55 = 99mm.
Indicele de încărcare și indicele de viteză sunt alte două caracteristici importante ale anvelopelor. În mod specific, indicele de încărcare reprezintă încărcătura maximă sub care se așteaptă ca anvelopele să funcționeze corect și este descris printr-un număr întreg, care corespunde în kilograme, în timp ce indicele de viteză reprezintă viteza maximă sub care se așteaptă ca anvelopele să funcționeze corect și este descris printr-o literă din alfabetul englez, care corespunde în km/h. Trebuie menționat că greutatea maximă, la care corespunde indicele de încărcare, este raportată pe anvelopă.
Notă: Greutatea maximă crește proporțional cu numărul indicelui de încărcare, adică cu cât este mai mare numărul, cu atât este mai mare greutatea maximă de funcționare a anvelopei. Similar, viteza maximă crește pe măsură ce crește și litera indicelui de viteză, adică indicele de viteză "S" corespunde unei viteze mai mici decât cea a indicelui "V".
În cazul de față, anvelopa este 73Magazin online, adică indicele de încărcare și indicele de viteză sunt 73 și Magazin online respectiv.
Marcajul TL provine de la inițialele cuvintelor Tubeless Tyres. Anvelopele care poartă acest marcaj nu necesită cameră de aer.
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Am montat aceste anvelope specifice în dimensiunile 140-70-17 și 110-70-17 pe o motocicletă naked. Până acum am parcurs 2500 de kilometri cu ele. Impresii: Aderență foarte bună în timpul frânărilor puternice, aderență foarte bună în timpul accelerării și ceea ce m-a surprins în mod special este că sunt FOARTE stabile pe drumurile drepte. Comparativ cu anvelopele Dunlop anterioare pe care le aveam, acestea sunt mai stabile pe autostrăzi și dau o senzație mai grea motocicletei, fiind totodată flexibile în viraje. Cu siguranță nu alunecă la fel de ușor ca anvelopele Dunlop TT anterioare pe care le aveam, dar stabilitatea lor și cantitatea de aderență pe care o oferă pe drum compensează acest aspect. Par a fi anvelope care pot rezista cel puțin 10.000 de kilometri și se comportă foarte bine în general. Desigur, îmi schimb anvelopele la cel mult 6-8.000 de kilometri, deoarece le duc la limită. După ce am petrecut ceva timp cu ele, am încredere deplină în ele, chiar dacă la început eram obișnuit cu anvelopele TT care au o reacție mai rapidă în viraje, motiv pentru care s-ar putea să fi părut mai lente în înclinare, dar odată ce te obișnuiești cu ele, nu ai probleme. Le voi alege din nou, merită prețul lor!
Foarte bună elasticitatea moale, prindere excelentă pe suprafețe umede, dar în prima plimbare am călcat pe ceva și a făcut o mică ruptură.
Le-am purtat pe o motocicletă vfr800 din 2009 și mi-au ținut 18000km (cu 80% dintre ei fiind călătorii scurte în oraș, dar pline de viață). La kilometrajul pe care l-au atins, s-au ușor aplatizat și cu siguranță ar fi putut să mai țină. Le-am cumpărat din nou pentru a doua oară deoarece am fost complet mulțumit. Adere excelent, foarte previzibile și de lungă durată, în special pe o motocicletă care cântărește 230-240 de kilograme
Acest anumit cauciuc m-a impresionat! Se rotește și frânează perfect, oferindu-ți o senzație de siguranță pe drumurile țărănești în serpentine și menținându-și traiectoria în viraje! Se încălzește foarte repede în comparație cu cauciucurile de turism, dar lipsește puțin la viteze foarte mari pe autostradă, unde este afectat de vânturile laterale și de denivelările drumului (comparativ cu Pirelli Angel GT). Pentru utilizarea pe care o fac (drumuri scurte și condus rapid pe trasee sinuoase), le consider ideale pentru motocicleta mea (BMW F800R). Sunt singurele cauciucuri până acum pe care le folosesc cu multă siguranță, utilizând întregul unghi de înclinare al cauciucului din spate!
Anvelopa este perfectă, a fost montată pe un Shiver 750, ajunge rapid la temperatura optimă, poți înclina și nu simți alunecarea roții din spate, la fel și cu cea din față corespunzătoare. Am câteva îngrijorări în ceea ce privește gradul de uzură, deoarece este moale cauciucul, dar totuși merită pentru aderența sa.
Băieți, am înțeles greșit foarte mult Bridgestone-ul. NU l-aș recomanda DOAR pentru mașini. Este o anvelopă excelentă. Mi-a fost recomandată de cineva care are foarte multă experiență cu motocicletele și are absolut dreptate. Modelul R1 din 2008. Este pur și simplu anvelopa perfectă.
Un anvelopă perfectă, am avut-o timp de 4 ani și a fost impecabilă. Nu alunecă, o poți înclina mai mult decât orice altă anvelopă. Poți simți că este perfectă.
După 4 ani, am trecut la Dunlop mk3 pentru că nu doream să plătesc din nou atât de mult pentru Bridgestone și am crezut că poate ceva mai ieftin ar face același lucru. Dunlop este bun pentru prețul său, dar diferența este vizibilă!!!
Concluzie: Este perfectă pentru oricine își poate permite!! În caz contrar, alegeți altceva.
Sper să le pot cumpăra din nou! :D
Achiziție verificată