Pirelli Scorpion Trail II 150/70R17 70Numele specificației pentru un site de comerț electronic: V Fără cameră de aer On-Off Anvelopă motocicletă Spate
Anvelope pentru motociclete

Pirelli Scorpion Trail II 150/70R17 70Numele specificației pentru un site de comerț electronic: V Fără cameră de aer On-Off Anvelopă motocicletă SpateCodul: 15602697

Anvelopă spate motocicletei Scorpion Trail II a companiei Pirelli. Este potrivit pentru conducerea on-off, adică poate fi utilizat atât pe drum (carosabil asfaltat) cât și pe trasee off-road. Trebuie menționat că anvelopele de acest tip sunt o soluție medie pentru ambele utilizări.

Dimensiunile sale sunt 150/70-17. Adică are o lățime de...

Vezi descrierea completă

  1. 70

    de la 795,17 Lei
795,17Lei
Livrarejoi, 26 sep - lun, 30 sep
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Magazin selectat

Raport produs

Produse similare

de la 795,17 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. Revânzător oficial
    795,17 Lei

  2. Revânzător oficial
    811,09 Lei

  3. Scorpion Trail II 150/70R17 70Numele specificației pentru un site de comerț electronic: V Fără cameră de aer On-Off Anvelopă motocicletă Spate

    Informații despre magazin
    918,89 Lei

  4. Scorpion Trail II 150/70R17 70Numele specificației pentru un site de comerț electronic: V Fără cameră de aer On-Off Anvelopă motocicletă Spate

    Informații despre magazin
    929,16 Lei

Descriere

Anvelopă spate motocicletei Scorpion Trail II a companiei Pirelli. Este potrivit pentru conducerea on-off, adică poate fi utilizat atât pe drum (carosabil asfaltat) cât și pe trasee off-road. Trebuie menționat că anvelopele de acest tip sunt o soluție medie pentru ambele utilizări.

Dimensiunile sale sunt 150/70-17. Adică are o lățime de 150mm, profil 70 și poate fi montat pe o jantă cu diametrul de 17". Profilul anvelopelor, adică înălțimea anvelopei laterale, este întotdeauna exprimat ca un număr curat fără unitate de măsură, deoarece este un procent din lățime. De exemplu, o anvelopă 180/55 are o lățime de 180mm și un profil de 55, adică are un profil de 180 x 0,55 = 99mm.

Indicele de încărcare și indicele de viteză sunt alte două caracteristici importante ale anvelopelor. În mod specific, indicele de încărcare reprezintă încărcătura maximă sub care se așteaptă ca anvelopele să funcționeze corect și este descris printr-un număr întreg, care corespunde în kilograme, în timp ce indicele de viteză reprezintă viteza maximă sub care se așteaptă ca anvelopele să funcționeze corect și este descris printr-o literă din alfabetul englez, care corespunde în km/h. Trebuie menționat că greutatea maximă, la care corespunde indicele de încărcare, este raportată pe anvelopă.

Notă: Greutatea maximă crește proporțional cu numărul indicelui de încărcare, adică cu cât este mai mare numărul, cu atât este mai mare greutatea maximă de funcționare a anvelopei. Similar, viteza maximă crește pe măsură ce crește și litera indicelui de viteză, adică indicele de viteză "S" corespunde unei viteze mai mici decât cea a indicelui "V".

În cazul de față, anvelopa este 70Numele specificației pentru un site de comerț electronic: V, adică indicele de încărcare și indicele de viteză sunt 70 și Numele specificației pentru un site de comerț electronic: V respectiv.

Marcajul TL provine de la inițialele cuvintelor Tubeless Tyres. Anvelopele care poartă acest marcaj nu necesită cameră de aer.

Specificații

Specificații

Poziționare
Partea din spate
Indice de încărcare
70
Ratingul de viteză
Numele specificației pentru un site de comerț electronic: V
Tip
R
Teren de conducere
On-Off
Altele
Fără cameră de aer

Dimensiuni

Roată de 17"
150/70-17
Roată 18"
150/70-18

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.

Recenzii

  • DIMITRIS_KASPARIDIS
    5
    0 din 1 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    Această recenzie este despre indice de încărcare: 69

    Le-am pus pe o vstrom 650. Le am de câteva zile și nu pot să am o opinie completă. Mă voi întoarce în curând cu evaluarea mea. Până acum, sunt mulțumit în luna în care le port.

    Tradus din Greacă ·
    • Aderență pe asfalt uscat
    • Ajung rapid la temperatura potrivită?
    • Aș cumpăra din nou
    Ai găsit util acest review?
  • Thodoris_Thodoris93
    2
    2 din 9 membri au considerat această recenzie utilă
    Această recenzie este despre indice de încărcare: 69

    Am o Varadero 1000 cu suspensii Ohlins. Inițial aveam anvelope Metzeler Next și am decis să încerc anvelopele Pirelli, gândindu-mă că merită datorită reputației lor. Mare greșeală. Am parcurs doar 14.000 km cu ele și nu s-au uzat suficient, dar aderența a fost teribilă. Cu siguranță nu merită în niciun caz. Cu siguranță nu le voi mai monta.

    Tradus din Greacă ·
    • Uzură moderată în timp
    • Aderență pe asfalt uscat
    • Aderență pe carosabil umed
    • Le ia mult timp să ajungă la temperatura potrivită?
    • Nu le-aș mai cumpăra din nou
    Ai găsit util acest review?
  • Αναστάσιος Χήτας
    5
    15 din 18 membri au considerat această recenzie utilă
    Această recenzie este despre indice de încărcare: 69

    Am parcurs mulți kilometri cu aceste anvelope pentru o anvelopă și am 27 de ani cu tot ce implică asta. Sunt din Ioannina: multă ploaie..! Motocicletă dl650 05'

    Anvelopele au făcut multe viraje, am încercat să le fac să alunece pe asfalt în viraje în oraș, precum și la semafoare cu o anumită accelerație. Se comportă excelent pe motocicletă, trebuie doar să accelerezi și nu alunecă ușor.

    În viraje, chiar dacă am intrat greșit sau prea repede, au fost acolo. Am atins pământul cu piciorul într-un unghi foarte greșit al virajului. Chiar și acolo, motocicleta nu s-a mișcat.

    Conducere rapidă la ora 8 dimineața: ancorați!

    Încărcate greu pe drumurile naționale, totuși, am observat următoarele. Devin pătrate. Am mers pe un "traseu" și s-au refăcut destul de bine. Vorbeam despre anvelope cu 18.000 km.

    Pentru off-road...? Treci cu prudență!

    Dacă le-aș cumpăra din nou??? DA!

    Ar trebui să nu le pun?? Nu, încercați-le și îmi veți aminti!

    Actualizare -> După 25.000 km, au fost schimbate pentru că au devenit pătrate. Uzura a fost normală pentru stilul de conducere pe care l-am avut. Au fost alese Dunlop RoadSmart III. M-am simțit puțin mai bine cu anvelopele Pirelli anterioare.

    Tradus din Greacă ·
    • Aderență pe asfalt uscat
    • Aderență pe carosabil umed
    • Ajung rapid la temperatura potrivită?
    • Uzură moderată în timp
    • Aș putea să le cumpăr din nou
    Ai găsit util acest review?
  • Bill_Kaleas
    5
    6 din 7 membri au considerat această recenzie utilă
    Această recenzie este despre indice de încărcare: 69

    Le port pe o v strom 650. Chiar mai bune decât prima generație. Simț solid în viraje și încredere absolută în condusul rapid. Superioare față de Bridgestone 502, nu voi schimba niciodată marca. De asemenea, uzură remarcabil de redusă.

    Tradus din Greacă ·
    • Aderență pe asfalt uscat
    • Aderență pe carosabil umed
    • Se uzează ușor?
    • Ajung rapid la temperatura potrivită?
    • Aș cumpăra din nou
    Ai găsit util acest review?
  • Această recenzie este despre indice de încărcare: 69

    • Aderență pe asfalt uscat
    • Aderență pe carosabil umed
    • Ajung rapid la temperatura potrivită?
    • Aș cumpăra din nou
    • Uzură moderată în timp