Magazin selectat
Stoc 2 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Magazin selectat
Stoc 2 bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Aditivi pentru combustibil și ulei
Lichid de transmisie automată
Lichid de răcire pentru motorul mașinii
Aditivi pentru combustibil și ulei
Lichid de transmisie automată
Lichid de răcire pentru motorul mașinii
Lichid de transmisie automată
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Oricine dorește ulei 100% sintetic (chiar dacă este de Grup III) și nu are nevoie de uleiuri de ester de Grup V sau de Grup IV, nu va găsi o alegere mai bună decât acestea. Ele îndeplinesc toate specificațiile producătorilor importanți (API SN), sunt economice (nu există ulei sintetic 10W40 la acest preț), sunt grecești (distilate în Aspropyrgos de LPC), au aditivi serioși și prezintă o calitate foarte bună în prima experiență în comparație cu Valvoline Max Life pe care l-am folosit în ultimele 2 schimbări de ulei (de exemplu, mai puțin zgomot, performanță ușor mai bună la turații reduse).
Motorul meu consumă regulat ulei și am folosit de trei ori uleiul A147 2.0. Credeam că este un ulei decent, grec și complet sintetic.
Prima dată nu am observat nimic, dar a doua oară, după o lună, tija motorului s-a rupt (motorul meu era în condiție perfectă). Am reparat un motor nou și am folosit același ulei din nou. Am văzut constant lumina indicatorului de ulei aprinsă în mașina mea. După o săptămână, am scos uleiul și era complet apoasă. Este o rușine să lucrezi și să încerci să susții produsele grecești și să ajungi într-o situație ca aceasta.
Uleiul grecesc excelent complet sintetic îl folosesc de patru ani acum în modelul meu Mitsubishi Lancer 1.3 din 2005 și este relativ economic în comparație cu altele
NEINCREZĂTOR!!! Nu mă așteptam ca acest ulei specific să facă o treabă atât de bună având în vedere prețul său pe piață.. În primul rând, motorul funcționează mai lin, în al doilea rând, am observat o scădere a consumului de combustibil, în al treilea rând, mașina "accelerează" mai bine decât înainte, și în al patrulea rând, pentru cei care văd acest comentariu și au o mașină turbo, recomand să-l cumpărați fără să vă gândiți deoarece chiar face treaba. Proprietarul unui Skoda Octavia 1.8T, 4x4, prima etapă de îmbunătățire, periferice complete, program de evacuare 236 de cai putere pe dinamometru.
L-am pus în Mitsubishi Colt-ul meu din 2005 și sunt foarte mulțumit, funcționează foarte bine și consumă decent combustibil pe benzină. Inițial, am folosit uleiul Bardahl, un ulei foarte bun, dar a devenit prea scump și nu am observat nicio diferență semnificativă în performanța motorului. Este păcat că am descoperit Cyclon după atâția ani. Bravo, Cyclon!
Funcționarea lină a motorului. Acordați atenție la achiziționarea produsului pentru a vă asigura că acesta îndeplinește specificațiile mașinii, deoarece Cyclon are două tipuri de ulei 10w40.
Foarte bun ulei pentru prețul său!!!!! Este ca și cum motorul nici măcar nu funcționează... L-am folosit de 3 ani!!! Am observat și economie la combustibil.... Încercați-l
Specificatii foarte bune, tractiune si manevrabilitate mai bune ale motorului, functionare mai silentioasa, pret foarte bun. Intr-un Toyota Corolla; 1.3 din '99 cu 295.000km si multa uzura, arderea uleiului s-a oprit complet!!! (specificatie 502.00) si motorul functioneaza ca o masina de cusut....
Foarte mulțumit, merită banii săi
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată
Achiziție verificată