120,64 Lei
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
120,64 Lei
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Lubrifianți auto
Lubrifianți auto
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Instrucțiuni de utilizare
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Frânele după Ceratec pur și simplu au încetat să mai facă zgomot. (Făceau zgomot ca un motor diesel) pur și simplu incredibil!!!!
Adăugare de top, vezi imediat diferența când pornești motorul, funcționare lină. Perfect!!
Dacă mașina nu folosește ulei bun, vei observa o diferență și ai nevoie cu adevărat de el. În cazul în care vorbim despre o mașină cu ulei bun și vrei să-l folosești pentru protecție suplimentară, s-ar putea să fie nevoie să optezi pentru superdinamic
În combinație cu Motul 5w40 într-un multijet 1.3, a calmat cu adevărat mașina. Îl recomand FĂRĂ REZERVĂ. L-am pus și într-un C1 atmosferic de 1000cc cu trei cilindri pentru distracție și, într-adevăr, folosește mai puțin ulei (motoare bine cunoscute care consumă ulei)
Într-adevăr, face ceea ce spune. O voi folosi din nou. Zgomotul motorului a scăzut, în timp ce pare că a câștigat puțin putere, de exemplu, pe pante. Temperatura pe care o ridică atunci când este sub stres s-a îmbunătățit (la urcările montane, a depășit 92) în timp ce consumul de benzină a scăzut sub cantitatea specificată de producător. (Rezultatele sunt vizibile după câțiva kilometri când începe să se amestece bine cu uleiul). A fost folosit într-o mașină din 2000.
În GOLF TSI (2007) în care am pus (120ml) în cutia de viteze cu o schimbare de lubrifianți, am observat o diferență mare în schimbarea de la treapta 1 la treapta 2, cu care aveam o problemă și în general o performanță bună.
În KIA PICANTO (2005) în care am pus (180ml) în motor cu o schimbare de ulei, după ce am făcut mai întâi o curățare a motorului, nu am observat nicio diferență semnificativă. Acum, dacă ceva se va schimba pe termen lung, nu știu pentru că nu am condus mulți kilometri. Voi reveni dacă observ îmbunătățiri, în special la zgomot, deoarece nu mă aștept la miracole în consumul de combustibil.
L-am folosit în 2 vehicule, un Passat 1.6 din 1999 și un Yaris 1000cc din 2000. În ambele vehicule, l-am combinat cu ulei Motul 5-40. În ambele vehicule, am observat o diferență, nu știu dacă se datorează uleiului pe care l-am schimbat de la Aral 5-40 la Motul 5-40, nu cred pentru că am folosit Motul în trecut fără această diferență. Uleiul Motul combinat cu Ceratec își face treaba. Poate fi o diferență mică, dar face diferența, o simt atât în accelerare, cât și în reducerea consumului.
Cel mai bun lucru la acesta este că a fost testat pe un Opel Astra K Diesel și reduce consumul. Nu este foarte vizibil, dar motorul este mai calm și mai neted. Dacă chiar are acest strat și reduce frecarea, doar timpul va spune.
L-am instalat într-o mașină 1.4 TSI Turbo cu 150CP și 150.000 de kilometri și pare să funcționeze foarte bine chiar și în condiții de presiune. Timpul va spune.
Până acum, având parcurs mai mult de 800 de kilometri, singura diferență pare să fie că sunetul motorului s-a mai domolit puțin. Nu am observat nicio diferență în consumul de combustibil.
Am pus ulei bun și scump în mașină și am impresia că după adăugarea aditivului, sunetul motorului a devenit puțin mai sălbatic.
Nu știu despre unii oameni care au recenzii pozitive despre modul în care a funcționat acest "lucru". L-am pus în mașina mea ca măsură preventivă, fără să am vreo problemă. Ocazional, la fiecare 2 schimbări de ulei, aș folosi motorkote și eram foarte mulțumit. L-am încercat pur și simplu din cauza recenziilor pozitive și pentru că motorkote era foarte scump...
Din păcate, mi-am regretat decizia imediat ce l-am pus în ulei (după un schimb de ulei cu Castrol magnetic 10w40, pe care îl folosesc mereu). Mersul în gol al mașinii a devenit instabil până în punctul în care, atunci când opresc mașina, se oprește de 7 ori din 10, în timp ce când este rece, se accelerează până la 2000 RPM în mersul în gol..(!!!)
Am observat și că la o viteză constantă, mașina face jerking...
În general, nu știu cum să scap de acest lucru și dacă a cauzat daune în loc să fie benefic pentru mașină, cu siguranță nu-l recomand și nu există șanse să-l mai cumpăr!!!
L-am adăugat în septembrie la uleiul pentru un Fiat Punto care în general consumă ulei, iar până în decembrie totul s-a terminat, aproape că l-am ars...
A funcționat după 3-4K km. Sunetul motorului este același. Ceea ce s-a schimbat este că vibrațiile de la amortizoare au scăzut în intensitate. Nu am observat nicio diferență în consumul de ulei sau benzină.
L-am pus în uleiurile proaspete ale unui motor WV 1.4 TSi CAVD din 2009, cu 120.000 km, în noiembrie 2023. Motorul este bine întreținut și în stare bună de funcționare, cu o actualizare recentă a sistemului de sincronizare pentru cei care cunosc acest motor în particular. Am făcut o călătorie de trei zile de 1500 km. În afară de sunetul mai lin al motorului, am observat și o îmbunătățire semnificativă a eficienței combustibilului, care a scăzut de la 7,5-8 litri la 100 km la 6,5 litri la 100 km în aceleași călătorii din trecut. Nu am atins încă pragul de 5000 km, moment în care se presupune că materialul începe să funcționeze și economia de combustibil devine vizibilă. L-am folosit și pentru motocicleta mea (care are o ambreiaj uscat BMWR1200R), dar nu am parcurs încă mulți kilometri, și pentru tractorul agricol, un NAVARA din 2005. Îl recomand cu căldură și îi acord 5 stele.
Da, merită banii și îmbunătățește performanța motorului, reduce ușor turația de relanti. Testat pe un BMW E60 din 2005.
Într-adevăr, reduce zgomotul motorului până într-un punct în care poți să-l observi, dar cu siguranță nu îl face complet silențios... Nu am observat nicio scădere a consumului de combustibil și din ce pot vedea, nu va fi niciuna... Desigur, scopul său principal este de a proteja motorul de uzură, ceea ce va fi determinat prin utilizarea pe termen lung și de către proprietarii care vor păstra mașina mulți ani... L-am instalat într-un FIESTA MK6 ECOBOOST!... Mașina are 80.000 km... Voi reveni dacă observ ceva!
Cred că este timpul pentru o evaluare, după ce am parcurs 2000 km cu acest supliment specific, am observat că motorul se calmează și are un sunet plăcut, dimineața, la pornirea la rece, nu se aude aproape deloc bătăile supapelor, la viteze mari peste 100 km/h mașina rămâne liniștită, chiar și la 200 km/h același rezultat, îl recomand cu căldură. Mașina este un Audi A3 din '99 cu 213.000 de kilometri.
L-am pus în mașina mea c180 w203 ieri și am observat o diferență mare după o sută de kilometri pe care i-am condus. Consumul a scăzut sub 6,8, ceva ce nu s-a întâmplat niciodată înainte. Pare să fie puțin mai liniștit, vom vedea cum merge în timp și voi reveni să-l evaluez din nou
Am făcut o cercetare online și am decis să-l cumpăr. Dacă motorul tău arde ulei într-un ritm nebun, cu siguranță ai un motor VW. Oricum, am o problemă cu arcurile, motorul arde ulei într-un ritm nebun, știu că are nevoie de reparații, așa că m-am gândit, ce am de pierdut? Singura diferență pe care am observat-o a fost o scădere de aproximativ 0,5 litri/100 în consum și o ușoară modificare a sunetului, devenind puțin mai dulceag. Atât, nimic altceva. Concluzie, dacă ai un consum ridicat de ulei și motorul tău aruncă benzină neardere, motorul tău are o problemă majoră, pierde compresie și are nevoie de reparații, toate aceste aditivi nu fac nimic în cele din urmă, sunt o risipă de bani.
Aplicare pe un motor boxer care avea bătăi în pistoane. Depozitele au fost eliminate și motorul s-a liniștit! Atenție, agitați bine înainte de utilizare și cu siguranță după aplicare, rulați motorul pe întregul interval de turații pentru cel puțin o oră!!!
Adevărul este că am auzit atât de multe recenzii bune și am decis să încerc și eu în mașina mea! KIA RIO 1.4 CRDI, am făcut și o curățare a motorului și apoi am adăugat ulei nou după aproximativ 500 de kilometri, motorul sună mai aspru ca și cum nu funcționează corect, nu o voi mai folosi! Utilizare umană și întotdeauna încălzire înainte!
L-am pus într-un GOLF GTi cu cinci trepte de viteză, având un consum de ulei de un litru la 2000 km.. Dar în final produsul nu funcționează.. Repararea sa este un impas...
Într-un Fiesta din 2017, cu un motor de 1240cc și un kilometraj mic, a făcut un zgomot. Am adăugat acest produs specific împreună cu uleiuri noi și după 5000km, nu am observat nicio diferență în zgomot. Un alt aspect negativ pentru mine este că uleiurile își schimbă culoarea datorită aditivului. L-am cumpărat datorită recenziilor bune. Voi reveni la aditivul pe care îl folosesc de ani de zile și care funcționează într-adevăr.
Acesta a schimbat complet zgomotul motorului, făcându-l aproape silențios.
Motorul diesel 1.6 R9M
Nu am observat nicio diferență, l-am pus într-un Ford Focus 1500 și într-un Opel Astra 1.600 diesel și nu a făcut absolut nimic, nu a redus zgomotul sau consumul, îmi pare rău că l-am cumpărat!
În Renault Espace 1.6 diesel, cu 160 CP și 110.000 km. L-am folosit în principal după curățarea motorului cu Liqui Moly, în cazul în care au rămas reziduuri. Nu mă așteptam să observ o diferență semnificativă, dar am remarcat o creștere a puterii pe întregul interval de turații și la relanti, care se menține cu 100 rpm mai jos. Sper doar să nu existe efecte secundare.
Excelent! L-am pus într-un 1.2 tsi cu un consum minim de ulei la 120.000km (200-300ml la schimbarea uleiului). Acum absolut niciun consum de ulei! De asemenea, motorul este mai silențios. Nu știu dacă va ajunge la cei promiși 50.000km, dar până acum este excelent