Η πέμπτη εξουσία
Cărți de finanțe

Η πέμπτη εξουσία Codul: 143247

Este cunoscut faptul că publicitatea a inundat viețile noastre. Oriunde te uiți, dai peste reclame și mesaje comerciale. În același timp, în timp ce toți cetățenii sunt supuși criticii publice,...

Vezi descrierea completă

Este cunoscut faptul că publicitatea a inundat viețile noastre. Oriunde te uiți, dai peste reclame și mesaje comerciale. În același timp, în timp ce toți cetățenii sunt supuși criticii publice, reclamantii și lucrările lor sunt în mod constant scutiți. Nu se exprimă nicio rezistență, nicio obiecție, în timp ce nemulțumirea și nemulțumirea cetățenilor sunt un...

Vezi descrierea completă
63,38Lei
Livrarejoi, 01 aug - lun, 05 aug
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Vândut de

Stoc 1 bucăți

de la 63,38 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. 64,19 Lei

  2. 63,38 Lei

Descriere

Este cunoscut faptul că publicitatea a inundat viețile noastre. Oriunde te uiți, dai peste reclame și mesaje comerciale. În același timp, în timp ce toți cetățenii sunt supuși criticii publice, reclamantii și lucrările lor sunt în mod constant scutiți. Nu se exprimă nicio rezistență, nicio obiecție, în timp ce nemulțumirea și nemulțumirea cetățenilor sunt un secret comun. O lege a tăcerii acoperă problemele generate de publicitate, cu complicitatea reclamanților, a guvernelor și a mass-mediei. Acesta este ceva ce trebuie să se oprească. Publicitatea, o putere modernă, trebuie controlată de către cetățeni, la fel ca toți ceilalți. Cu cât o lăsăm necontrolată, cu atât devine mai autoritară și mai indiferentă față de societate. Manolis Andriotakis, inspirat de cercetările sale personale, de acțiunile antireclame franceze și de literatură, scrie o carte revelatoare: prima critică analitică a publicității din Grecia. Prima parte a cărții analizează în detaliu conținutul publicității. De ce copiii și tinerii sunt țintele cele mai atractive? Cum se adresează femeilor, ce stereotipuri folosește pentru a le împinge spre consum? Ce susțin reclamanții? De ce este profesia lor plină de termeni care implică că suntem într-o stare de război? Ce înseamnă "campanii publicitare", "grupuri țintă" și "arme publicitare"? Există cineva care rezistă la toate acestea? Astăzi, consumăm pentru a trăi sau trăim pentru a consuma? Care este rolul publicității în construcția de substituenți și iluzii? De ce sunt tot mai multe reclame moral inacceptabile? În a doua parte, sunt dezvăluite mecanismele care ridică publicitatea la puterea a cincea. Cum reușește să dicteze politica mass-mediei? Este presa ostatică a giganților economici? De ce dependența de publicitate este un pericol pentru libertatea de exprimare? Cum se poate rezista? De ce nimeni nu critică public reclamanții în mod public? De ce predomină cinismul astăzi? Cum se diferențiază un jurnalist de un reclamant? Cât de eficiente pot fi consiliile de autoreglare? Cât de poroase sunt regulile? Când afișarea de reclame în spațiul public este în mod obișnuit ilegală și chiar contrazice codul de etică al reclamanților, de ce nu reacționează nimeni în Grecia? Ce se întâmplă în alte țări europene? Puterea a cincea guvernează cu puterea economică, frica și violența. În concluzie, se propun două măsuri simple, dar provocatoare, care ar putea schimba peisajul astfel încât publicitatea să piardă privilegiile unei relații hegemonice și arrogante cu societatea.

Specificații

Tip
Marketing - Publicitate
Limba
Greacă
Formular
Copertă moale
Număr de pagini
264
Data de lansare
-
Data de publicare
2005
Dimensiuni
21x14 cm

Informații importante

Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.

Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile