Ipone Scoot Run 2 Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în doi timpi 1lt
Lubrifiant moto

Ipone Scoot Run 2 Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în doi timpi 1ltCodul: 14074722

Ulei pentru motoare cu două timpi (2T) de motocicletă de un litru.

Proiectat pentru sisteme de lubrifiere prin pulverizare de ulei și pentru sisteme de amestecare prealabilă a combustibilului cu uleiul.

-5% pentru această achiziție
Expirare: 04/10/2024

87,27 Lei

82,91Lei
Livrare rapidăMâine, 20 SeptembrieDacă îl comanzi în următoarele 13 ore și 53 minute
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Magazin selectat

Stoc 5+ bucăți

Raport produs

de la 84,70 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. Scoot Run 2 Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în doi timpi 1lt

    Produse magazin
    87,27 Lei

  2. Scoot Run 2 Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în doi timpi 1lt

    Produse magazin
    87,27 Lei

  3. Scoot Run 2 Sintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în doi timpi 1lt

    Produse magazin
    87,27 Lei

  4. 84,70 Lei

Descriere

Ulei pentru motoare cu două timpi (2T) de motocicletă de un litru.

Proiectat pentru sisteme de lubrifiere prin pulverizare de ulei și pentru sisteme de amestecare prealabilă a combustibilului cu uleiul.

Specificații

Tip
Sintetic
Tip
Ulei 2T
Capacitate
1 lt

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.

Recenzii

Nu există recenzii verificate
  1. 1
  2. 4 stele
    0
  3. 3 stele
    0
  4. 2 stele
    0
  5. 1 stea
    0
Adaugă un review

Recenzii de către membrii noștri

  • Scuterul Ipone run2 cu aromă de căpșuni... În primul rând, când vine vorba de scuterele cu două timpi și de brandul renumit de ulei pe care ar trebui să-l folosiți, trebuie să aflați care funcționează mai bine, deoarece reglajul carburatorului, benzina, aerul, raportul de amestec, etc. joacă un rol în motoarele cu 2T. Deci, nu vă lăsați confuzi de toate recenziile, fiecare poate avea un rezultat diferit... Dacă vă uitați la recenziile uleiurilor de 2T de marcă, veți înțelege că o persoană spune că un anumit ulei este bun, în timp ce altcineva spune că nu este...

    Regula de bază este că dacă conduceți constant la accelerație maximă sau faceți călătorii lungi la viteze mari, ar trebui să folosiți un ulei cu un punct de aprindere ridicat (mai mare de 150C). Aceste uleiuri sunt concepute pentru a oferi o lubrifiere mai bună la turații mari. Dacă conduceți încet, de exemplu în trafic sau distanțe moderate pentru economie de combustibil, ar trebui să folosiți un ulei cu un punct de aprindere scăzut (sub 120C), deoarece va arde mai repede și va oferi o lubrifiere mai bună în acele condiții. Dacă porniți adesea cu un motor rece, asigurați-vă că vascozitatea la 40C este sub 50C sau în jur de 60C, deoarece nu este la fel de gros și oferă o lubrifiere mai bună în timpul pornirilor la rece...

    Acum, în ceea ce privește motocicleta mea Derbi Senda R 1999 pentru conducere în oraș, care implică oprire și pornire frecventă și deoarece este foarte veche, nu o forțez ca înainte, în special pe drumurile drepte. Acum folosesc uleiuri pentru scutere deoarece se presupune că sunt concepute pentru turații mari și mici, porniri la rece, etc... Scuterul Ipone run2 produce mult mai puțin fum atunci când conduc la accelerație maximă în comparație cu alte uleiuri pe care le-am încercat (mereu adaug puțin ulei în plus la motoarele mele cu două timpi, indiferent dacă sunt bune sau rele, chiar și pentru mașini de tuns iarba, drujbe, etc.). Nu se înfundă și nu emite pete negre din evacuare (datorită benzinei neardere amestecată cu ulei), deci pare să ofere o lubrifiere mai bună. De asemenea, se comportă bine la turații mici, așa cum pot auzi din sunetul motorului, iar pornirea este imediată...

    Aroma de căpșuni este destul de plăcută și sticla sigilată miroase a căpșuni (deoarece este încă concentrată acolo), dar când este amestecată cu benzină, nu are întotdeauna un miros puternic. Depinde de tipul de benzină, raportul de amestec, cât de deschisă este accelerația, dacă pistonul/evacuarea ard prea mult, etc... (Această versiune cu aromă de căpșuni are o etichetă roșie cu litere albe în mijloc)

    La prețul său, Ipone este cu siguranță un ulei decent, 100% complet sintetic, fabricat din esteri (mulți spun că esterii sunt cei mai buni sintetici). Cu siguranță va lubrifia corespunzător, deoarece a fost testat pe mai multe motoare, a fost folosit cu succes în curse importante și are aprobare oficială JASO FD. Cu siguranță nu este un ulei aleatoriu, atâta timp cât alegeți tipul potrivit de ulei pentru traseele/domeniul de utilizare

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?