- Îmbunătățește performanța și contribuie la funcționarea lină a motorului.
- Reduce consumul de combustibil și emisiile.
- Potrivit pentru toate motoarele pe benzină.
29,77 Lei
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
29,77 Lei
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Curățitor potrivit pentru utilizare în injectoare, supape, carburatoare, bujii și camera de combustie.
Potrivit pentru utilizare la fiecare alimentare cu combustibil la fiecare 2.000 km, pentru toate motoarele pe benzină în doi timpi sau patru timpi, convenționale, Turbo sau cu catalizator. Suficient pentru până la 70 de litri.
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Mașina s-a înfundat într-o injecție, am curățat-o într-un curățător ultrasonic și mecanicul meu mi-a spus să adaug curățitor de injecție după 2 umpleri, apoi să adaug curățitor de sistem catalitic. Motorul are un ralanti uimitor și o accelerație bună la gaz
Am fost la 2 garaje pentru mașina mea pentru că s-a aprins lumina motorului și confunda turațiile. Mi-au spus despre schimbarea bobinelor și/sau schimbarea injectoarelor. Am pus acest aditiv specific și după câțiva kilometri lumina s-a stins și motorul funcționa normal!
Nu am înțeles ceva despre motocicleta mea, cel puțin deocamdată. Voi verifica consumul și voi reveni la voi.
Face exact ceea ce spune!! În combinație cu uleiul suplimentar de la aceeași companie, reduce consumul drastic cu 100%
Am fost impresionat că de ambele ori când l-am folosit, există un miros de benzină în interiorul și exteriorul mașinii. Prima dată m-am îngrijorat că ar putea fi o scurgere, dar când s-a întâmplat a doua oară, mi-am dat seama că era din detergent. Acum, în ceea ce privește ceea ce face, cred că ajută și merită folosit, doar că nu face minuni.
L-am pus într-un rezervor de combustibil gol (lumina de avertizare) și apoi l-am umplut complet cu benzină de 95 octani. Am condus mașina la viteze mari pentru a-l curăța și am observat o diferență uriașă. În timpul primelor accelerații, a fost un miros de benzină în interiorul mașinii și m-am speriat puțin, dar în cele din urmă, a fost pentru că într-adevăr curăță totul. Produsul merită 100%
Am avut o problemă cu turația la ralanti pe CB500x 2023, unde a scăzut de la 1200 la 800-850 la semafor. La prima utilizare, am adăugat 80ml împreună cu benzină de 98 octane și am observat o îmbunătățire. Acum ajunge până la 1050 și crește instantaneu la turațiile corecte, în timp ce înainte revenea lent. Voi termina întregul recipient în combinație cu benzină de 100 octane și voi reveni pentru evaluare.
Îl folosesc preventiv pe Citroenul meu Xsara '02 deoarece acum câteva luni injectoarele mele erau înfundate și nu pulverizau corect. Am curățat injectoarele, apoi am început să folosesc curățătorul conform instrucțiunilor și de atunci nu am mai avut nicio problemă.
Produsul de top. De 3 ani folosesc aproximativ 100ml pe rezervor pentru aproximativ 3000 de kilometri. Curăță injectoarele, este benefic pentru pompa de combustibil și am observat o economie excelentă la combustibil
Curățătorul minunat chiar își face treaba, l-am folosit pe scuterul meu pentru 3 reumpleri, l-am împărtășit și a curățat cu adevărat încă de la primele zile!!
Crypton X 135, motor închis, 160.000 km
Motocicleta avea nevoie de benzină pentru a se deplasa înainte, chiar dacă am mărit turația minimă, acum ia jumătate de tur ca nouă și turația se menține la 200 rpm fără nicio problemă.
Există o întârziere în răspunsul la accelerație (probabil un injector înfundat) și acum a dispărut!
Rețineți că am adăugat aproximativ 100 ml deoarece rezervorul are 3,5 litri.
Pentru 5€, perfect, cu siguranță o voi cumpăra din nou
Își face cu adevărat treaba pentru banii dați, ÎNSĂ: durează ceva timp să obții ceea ce promite. În propria mea Fazer 600, a făcut ca toate supapele de admisie să arate ca noi după mai multe repetiții.
Cred că face o treabă excelentă în ridicarea și coborârea alimentelor și unele dintre blocările pe care le-a cauzat la început s-au oprit
Am un Nissan Micra K11 modelul din 2002, care servește ca un muncitor în condițiile haotice din Atena. Mașina are 150.000 km și recent, când am oprit la semafor, turația motorului fluctua în sus și în jos și funcționarea motorului suna aspru. În plus, consuma mult combustibil pe aceleași rute pe care le fac mereu. L-am lăsat complet gol de combustibil și am ajuns la o stație de alimentare cu aproape 2 litri rămași, am turnat acest produs și am alimentat. Am condus aproape 400 km de atunci și încă mai am combustibil (înainte, ar fi consumat aproape totul până la 350 km), în timp ce mașina merge lin și cu siguranță s-a întâmplat ceva. Voi vedea cât va dura. Voi reveni cu o actualizare.
Îl folosesc în golf tsi meu când alimentez doar cu benzină de 95 octani pentru o perioadă lungă de timp. Își face treaba foarte bine
Îl folosesc preventiv o dată pe an ca parte a întreținerii de la dealer
Sincer, trebuie să fie cel mai sincer produs de pe piață. Îl folosesc într-un Seat Ibiza FR 1.2, nu în intervale regulate, poate o dată la fiecare 15.000 de kilometri sau o dată pe an. În momentul în care mașina intră în combustibil, are o reacție complet diferită, de la accelerație și la mersul în gol până la consum. Este mai bine să-l folosești într-o călătorie lungă. După prima alimentare, performanța generală scade în timp, dar asigură întreținerea mașinii. Îl recomand în special pentru motoarele VW.
Seat Ibiza 2005 cu 160.000 de kilometri.
Am avut multe probleme cu sacadarea și oprirea bruscă la accelerare.
L-am umplut cu combustibil de 100 de octani și a doua zi problemele au fost rezolvate.
Produsul este super!!!
Am îmbunătățit ușor performanța scuterului meu și motorul funcționează puțin mai bine, nu face minuni, dar funcționează la fel de bine și pe mașină
În Scoda Octavia 1.2 tsi cu probleme de mers neregulat la relanti și scuturări bruste la accelerație, a făcut treaba. Merită și mai mult, este nevoie de răbdare până când își face efectul.
Peugeot 206cc cu 230.000 de kilometri și GPL. La 3000 - 3200 RPM, mașina se oprea (doar cu benzină) și nu putea accelera. Am încercat acest curățitor specific și după ce am condus pe autostradă, a început să se îmbunătățească treptat. Este nevoie de răbdare și kilometri cu gaz pentru ca efectul să se producă. Rezultatul m-a surprins plăcut.
Uneori a fost foarte dificil să îl pornesc. Cu acest produs, cu un rezervor plin de benzină și după puțin timp, problema a fost rezolvată.
Are încă o caracteristică în plus. "Colectează" umiditatea din combustibilul contaminat din rezervor și o direcționează către arderea în motor. Un salvator pentru mașini, dar și pentru motocicletele moderne cu injecție de combustibil.
Face ceea ce trebuie să facă. Îl pun în motocicleta mea de 600cc o dată pe an ca măsură preventivă și injectoarele mele sunt mereu ca noi
L-am folosit preventiv pe un Toyota Corolla 1.3 xli din 1993, cu 170.000 de km, acum 16 luni. Mașina nu avea probleme în afară de o ușoară ezitare a pedalei de accelerație între 2500-3000rpm. După un rezervor cu aditiv și mai multe călătorii în afara orașului, am observat o îmbunătățire. Funcționare mai lină încă de la primele 30km (nu o diferență mare, dar sesizabilă), consum de combustibil aproximativ același și ezitarea pedalei de accelerație a dispărut. Nu sunt sigur în totalitate dacă îmbunătățirea a provenit de la aditiv sau de la călătoriile în afara orașului (vacanța de vară). Performanța bună a durat câteva luni. Cert este că nu a cauzat nicio problemă mașinii.
Produsul excelent a făcut o treabă minunată... L-am instalat pe un model NISSAN ALMERA din 2001, cu 280.000 de kilometri. Ralantiul fluctua din cauza combustibilului de proastă calitate, iar problema a fost rezolvată imediat.
Aceeași problemă a apărut și la motorul Transalp 650 din 2003, iar funcționarea acestuia s-a îmbunătățit.
Prin urmare, îl recomand cu încredere în cazul unui combustibil de proastă calitate, a făcut treaba perfect
Am pus acest produs în motorul unui Yamaha R6 și imediat motorul a început să funcționeze foarte prost, până în punctul în care nu se putea mișca... Am scos combustibilul și produsul din rezervor și totul s-a întors la normal
Bun produs, l-am folosit pe un Honda Jazz din 2004 după ce a aprins becul de verificare a motorului, probabil din cauza unei benzine de calitate slabă. Becul relevant s-a stins aproape imediat după ce am pus doar o sticlă, iar de atunci au trecut 2 ani fără nicio problemă. Cred că îl putem folosi și în mod preventiv în scopuri de protecție.
Mașina a început să ezite, mai întâi la 3.500 RPM și s-a extins treptat, din cauza exclusivă a benzinei de calitate proastă. Am pus o sticlă într-un rezervor plin și s-a redus semnificativ, am pus a doua și problema a dispărut complet. Am folosit benzină normală și nu am observat nicio problemă în timpul "tratamentului". Deci produsul funcționează, poate nu instantaneu, dar funcționează. Oh! Mașina este un Mini Cooper Clubman cu un motor ușor modificat la peste 200 de cai putere, dacă sunteți interesat.
Am folosit Protec Vic și STP 5in1, dar acesta este de trei ori mai ieftin și infinit mai bun. Într-o mașină care nu a funcționat timp de 11 ani, a făcut exact ce spune. Îl recomand cu căldură.