-5%pentru 5+ articole
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
Am văzut de asemenea mai puține regenerări în DPF cu Elin Crystal pe un drum de 500 km și am consumat ușor mai puțin comparativ cu combustibilul BP Ultimate fără aditiv pe aceeași rută exactă cu aceleași viteze, temperatură ambientală și sarcină a mașinii.
Am folosit-o preventiv timp de un an pe Opel Corsa E 1.3 cDTI 95CP cu un program de 120CP și am pus o sticlă mică la fiecare patru luni, urmând "tradiția" proprietarului anterior al mașinii, după recomandarea lui.
Adevărul este că, în timp ce am auzit despre probleme cu injectoarele la motoarele multijet și într-adevăr un Panda pe care îl avem în familie a avut o problemă la ~140.000km, cu o înlocuire costisitoare, micul Opel după 170.000km nu a avut nevoie de nimic în sistemul de injecție!
În același timp, când s-a rezolvat problema cu admisia/evacuarea pentru curățarea turbo la 160.000km, mecanicul a văzut supapa EGR imaculată și m-a întrebat dacă fusese curățată înainte. A fost surprins când i-am răspuns negativ, pentru că avea depuneri minime și fum.
Rezultate uimitoare, în trei vehicule diesel diferite pe care le-am folosit recent (799cc cu 240.000 km, 1248cc cu 175.000 km și 1598cc cu 251.000 km). Trebuie condus timp de o oră la peste 3.000 rpm, așa că combinat cu o călătorie pe autostradă, funcționează minuni în jumătate de oră!!!
Plimbare rapidă și în 10 zile vezi rezultate. Poate fi necesară o a doua cu un rezervor intermediar de octane întărite fără un curățitor.
Orice substanță chimică pe care o pui în motor după 150.000 de kilometri este cu siguranță bună, mai ales dacă este Euro 5 sau mai jos.
Am pus-o într-un Renault Megane 11'... nu există diferențe personale în consumul de combustibil sau performanța motorului. Ceea ce este sigur este că a avut doar beneficii pentru sistemul de injecție și a prelungit durata de viață a motorului pentru viitor.
O dată pe an, într-o singură umplere, este cel mai bun, mai ales pentru uleiurile care funcționează doar în oraș.
L-am folosit în cele două mașini diesel ale mele (în timpul reviziei anuale), într-una (euro 4) de 10 ani acum, în cealaltă (euro 6D) de 3 ani. Nu am avut niciodată probleme cu injectoarele și pompa de combustibil. Cu toate acestea, folosesc întotdeauna V-Power doar la o stație de benzină a companiei. Nu știu care dintre toate m-a ferit de reparații majore. Nu există diferențe în funcționarea motorului, așa cum susțin alți utilizatori
Face o treabă destul de bună, mașina merge lin și poți vedea diferența de la primul moment... Odată ce pui curățitorul într-un rezervor plin, trebuie să accelerezi puțin mașina pentru a o lăsa să fumeze puțin după aceea. Apoi nu vei avea nicio problemă fie că conduci constant sau la viteze mari. În principiu, face ceea ce promite... Cred că este o alegere bună să instalezi curățitorul Wyrth de două ori pe an
L-am pus în 1/3 din rezervorul de combustibil și l-am umplut cu motorină aditivată, înainte de o călătorie cu mai mulți kilometri dus-întors, și l-am lăsat aproape gol. Acum, după următoarele trei umpleri fără aditiv, pot spune că consumul meu pe aceleași rute și cu același stil de condus s-a redus într-adevăr. Nu am observat nicio diferență în zgomot, vibrații și performanța motorului, dar nici înainte nu am avut probleme.
Concluzionez că este dificil să evaluezi ceva ce nu vezi imediat. La prețul la care l-am cumpărat de la stațiile de benzină cunoscute cu logo-ul Shell, aș spune că nu merită, dar la prețul la care îl găsesc aici, probabil îl voi folosi de două ori pe an în scop preventiv. Costul nu este mare.
Testul a fost efectuat pe un Peugeot 308 din 2016.
L-am folosit pentru modelul meu Hyundai i20 din 2013 și l-am cumpărat pentru a curăța liniile de combustibil și injectoarele. Există o diferență când îl folosești, dar așa cum mi s-a spus, cel mai bun rezultat se obține în timpul unei călătorii, deoarece vei conduce continuu pe o distanță lungă la o viteză mare de 120 de kilometri pe oră (ceva ce nu poți face pe o insulă) și vei obține un rezultat mai bun în curățarea injectoarelor motorului datorită numărului mare de kilometri și vitezei continue, și îl folosești o dată pe an.
Am observat mai puține regenerări ale filtrului de particule diesel (DPF) utilizând aceeași combustibil și făcând aceeași călătorie de 600 km, iar consumul a fost mai mic.
Cred că pot spune că am observat o diferență când l-am folosit. Este dificil să evaluezi astfel de produse deoarece combustibilul pe care îl folosești și, desigur, vehiculul joacă un rol important.
Foarte dificil să evaluez un produs deoarece beneficiile sale nu pot fi observate imediat. Ceea ce trebuie să observ, totuși, este că motorul funcționează mai lin. Îl folosesc într-un Yaris d4d 2015 cu 185.000 de kilometri, la fiecare 10.000 de kilometri în ultimii 50.000
De la primii kilometri, înțelegi diferența!!! Produs foarte bun, face motorul să funcționeze lin, oprește scârțâitul și funcționează ca nou!!
L-am folosit pe un Nissan Quasqai 1.5diesel cu 145.000 km și o problemă la un injector. Până acum, nu am avut probleme (lumină de avertizare), așteptând...
Am încercat acest produs deoarece am o problemă cu pornirea motorului (acesta sacadează) și cred că ar putea fi din cauza murdăriei. Deși problema s-a îmbunătățit doar puțin, am senzația că mașina "trage" mai bine.
De fapt, face treaba...
Cu o umplere bună înainte de o călătorie pe autostradă cu combustibil bun și desigur acesta în interior, mașina s-a comportat mai bine.
S-a deschis, cum se spune...
L-am montat într-un Suzuki Grand Vitara DDIS 1.9 din 2006. De la primul kilometru, motorul funcționează mai liniștit. Probabil că oferă o ușoară accelerare dacă crește turația, dar nu sunt atât de interesat de asta. Vreau o funcționare lină a motorului fără lumini de avertizare. Voi reveni pentru ceva nou.
Evaluarea este aproximativă deoarece nu evaluăm ceva tangibil, instalarea suplimentului nu transformă mașina noastră într-un "avion" pentru a spune "wow", este ceva care va fi evident pe termen lung.
Foarte bun, se poate observa o diferență de la început când o aplici, în special în timpul pornirii. Testat pe un Citroen DS4 diesel, îl folosesc o dată pe lună pentru o spălare completă.
Produs excelent, o săptămână după ce l-am instalat, urmând aceeași rută în fiecare zi, consumul de combustibil a scăzut de la 6,3 la 5,5 litri!
+ Este și foarte liniștit la relanti
Nu știu ce rating ar trebui să-ți acord, să-ți spun adevărul. L-am folosit într-un Mercedes din 2014 și nu pot spune că am observat vreo diferență. De aceea i-am acordat 3 stele. Nu știu dacă este corect, dar, așa cum am spus, nu am observat nicio diferență. Desigur, nu știu ce diferență ar fi trebuit să observ. Mecanicul meu, desigur, mi-a spus că dacă vreau să folosesc un curățitor-îmbunătățitor, etc., ar trebui să folosesc Wurth. Este unul dintre cele mai bune.
L-am folosit preventiv pe un Opel Corsa C 1.3 CDTI din 2004 cu 217.000 km (în care folosesc doar Shell V-power Diesel de la 180.000 km), adăugând întregul conținut împreună cu umplerea rezervorului, iar după ce am parcurs 200 km, nu am observat nicio diferență în performanță sau zgomotul motorului. Fără a fi 100% informat în domeniu, se poate ca faptul că folosesc și stabilizatorul de motorină de la Wurth la fiecare 3.000 km să joace un rol.
L-am cumpărat și am montat unul la 20.000 km și unul la 40.000 km. Cred că ajută la reducerea vibrațiilor, mereu îl montez cu rezervorul plin.
L-am montat preventiv (fără a avea vreun problemă aparentă cu motorul) pe un motor de 1.5 Dci cu 90 CP, 85000 km. Vibrațiile au scăzut în principal la relanti și răspunsul la turații reduse s-a îmbunătățit. Bun, îl voi cumpăra din nou.
Achiziție verificată
L-am pus în 5 mașini și am observat o diferență de 1 până la 2 litri la 100 km. Foarte bun
Achiziție verificată
Își face treaba bine, aplicat ocazional
Achiziție verificată
Îl folosesc în mod regulat la fiecare 2-3 luni, în principal ca măsură preventivă.
Achiziție verificată
Produsul necesar pentru mașina mea
Achiziție verificată
Produs perfect, este impecabil!!!