38,50 Lei
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Setați locația de livrare pentru a vedea produsele în funcție de preferințele dumneavoastră.
38,50 Lei
Magazin selectat
Stoc 5+ bucăți
Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Lubrifianți auto
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Aditivi pentru combustibil și ulei
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
Instrucțiuni de utilizare
Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.
produs teribil, în Astra h, care avea o mică scurgere, după ce am adăugat acest produs specific a încetat să mai existe. O voi pune înapoi la următoarea schimbare de ulei
Produs excelent pentru un Nissan Micra de 30 de ani cu scurgeri semnificative de ulei, și cu alte sigilante pe care le-am folosit care nu au făcut nimic. Acesta a oprit complet scurgerea în 6 zile. Nu știu cât va dura, dar cred că la fiecare schimbare ulterioară de ulei, voi folosi unul dintre acestea, și probabil că voi fi liber de această problemă. Deocamdată, 5 stele, și îl recomand cu căldură.
A făcut o treabă reală, de la scurgeri peste tot, s-a oprit complet. Încă mai există uleiuri în motor care scurg, dar situația s-a îmbunătățit cu 85%
Folosit de 2 ori. Prima dată am observat o scădere a consumului de ulei pentru o perioadă scurtă de timp, dar s-a întors la starea inițială. A doua oară, nu am observat nicio diferență.
Face o treabă foarte bună. Este perfect pentru motoarele care ard ulei și nu numai. Mai ales pentru mașinile germane.
În mașinile vechi face ceea ce promite. L-am folosit preventiv într-o mașină cu 260.000 de kilometri care începuse să ardă ulei și am observat o diferență mare în consumul de ulei.
Am un smart 450, avea o scurgere de ulei de la capul cilindrului în camera de ardere, ceea ce ducea la schimbarea bujiei de la cilindrul nr. 1 la fiecare 50 de kilometri. Schimbarea garniturilor necesita demontarea motorului (costând peste 200€), așa că am încercat acest produs. După 100 de kilometri și schimbarea ambelor bujii de la cilindrul nr. 1, scurgerea s-a oprit, consumul de combustibil a scăzut semnificativ, iar zgomotul motorului s-a redus. Cu adevărat, produsul este foarte bun.
Actualizare după 1.000 de kilometri: mașina pare să nu mai aibă nicio problemă, am scos bujia de sus pentru inspecție și era ca nouă.
Produsul funcționează așa cum susține. Am parcurs aproximativ 250 de kilometri și deja jumătate dintre aceștia au început să ardă, lucru pe care nu mă așteptam să-l facă atât de bine
Folosesc acest produs de peste 5 ani și sigilează o mică scurgere între transmisia automată și motorul unui Audi A3. Producătorul susține că are o durată de viață de 30.000 de kilometri, dar acest lucru nu este valabil în cazul meu, deoarece schimb uleiul la fiecare 8.000 de kilometri. Așadar, îl folosesc la fiecare al doilea schimb de ulei. Dacă nu-l folosesc, scurgerea revine. În cazul meu, acesta se activează după 300-500 de kilometri și oprește complet "lacrima" de la acest garnitură specifică. Îl combin cu LM 4100 5/40.
După o umplere accidentală cu ulei în atelier, mașina emitea fum la pornire pentru o perioadă considerabilă de timp, deci logic garniturile etc. au fost afectate din cauza presiunii crescute. Am adăugat acest produs și după 1200 km, nu mai observ fum la pornire, chiar și atunci când mașina rămâne nemișcată o zi întreagă. Cred că face treaba, deoarece Liqui Moly este o companie foarte de încredere.
Am încercat-o pe Xsara Picasso 1.8 cu 380.000 de kilometri. Motorul scăpa ulei și adesea vedeam pete în zona de parcare. De asemenea, aveam un consum relativ ridicat de ulei (ceea ce este logic cu atât de mulți kilometri). După 1000 de kilometri, petele au dispărut aproape complet și consumul de ulei a scăzut semnificativ. Cred că și-a făcut treaba.
Este potrivit pentru scurgeri mici. Dacă ai un Fiat sau VAG de 20 de ani și arde 4 litri de ulei la fiecare 7.000 de kilometri, nu te aștepta la ceva semnificativ
Am fost uimit de rezultat încă de la prima zi. Sistemul de evacuare al mașinii mele nu mai emite fum alb (JEEP GRAND CHEROKEE 4.7 /2001 /240.000 km /GPL). Îl recomand.
A fost folosit în două schimbări consecutive de ulei. Nu s-a observat nicio diferență în ceea ce privește restricționarea scurgerii de ulei.
Face treaba. O mică scurgere la baza filtrului de ulei într-un FIAT diesel cu 200000 km. S-a oprit după ce am condus 500-700 km.
L-am pus într-un Seicento sporting 1.100 cu 144.000 de kilometri, modelul din 2001.
Datorită vârstei mașinii, în ciuda faptului că era bine întreținută, aveam o scurgere necontinuă de ulei de la cap, dar imediat ce produsul a fost aplicat după 1.000 de kilometri, rezultatele m-au satisfăcut. Scurgerea a dispărut!
Reduce semnificativ consumul de ulei!
Un produs foarte bun, mai ales pentru prețul său.
Funcționează. Reduce semnificativ consumul de ulei la Ibiza 2003. Nu creează niciun alt problemă.
Un produs destul de bun, pentru mici daune legate de garniturile de supapă și alte zone făcute din nitril care suferă de temperaturi ridicate.
Informații detaliate despre produs și compoziția sa pot fi găsite aici: https://sichdatonline.chemical-check.de/Dokumente/566/7143_0016_09-07-2018_EN.pdf
L-am folosit într-un vehicul supraalimentat fără probleme, și în general a încetat să emită fum în timpul pornirilor după o perioadă lungă de mers la relanti, indicând daune la garniturile de supapă.
Trebuie să menționez că acesta nu repară garniturile de supapă sau nu înlocuiește munca necesară. Pur și simplu îți oferă timp până când poți face reparațiile adecvate, care pot fi costisitoare.
Cu utilizare sensibilă (de exemplu, aproximativ 150 ml în două doze și după schimbarea uleiului la 1000 km), produsul funcționează bine.
De două ori l-am folosit împreună cu o schimbare de ulei, a redus consumul de ulei la zero. Uimitor (Peugeot 307 1.4 16v)
Nicio stea din cauza că aproape a distrus motorul și în general mașina soției mele. Uleiul s-a transformat în maioneză. Este ca și cum ar fi ars o garnitură. Produsul este periculos pentru motor. Pentru a scăpa de toate acestea de pe Opel Corsa C 2003, am schimbat uleiul de două ori cu un aditiv de benzină în motor, pentru ca metalele să se întoarcă din depozite. Băieți, cu mâna pe inimă, stați departe de acest produs specific.
Acesta a eliminat mica scurgere pe care mașina mea, întreținută corespunzător, a început să o aibă din cauza vârstei sale. Mașina mea are 16 ani (începând cu 30/05/19), este aspirată natural (fără turbo, etc.) și a parcurs 200.000 de kilometri. Produsul conține, de asemenea, silicon care reînnoiește garniturile și inelele O. Inițial, am observat o creștere a relantiului, dar după 2.000 de kilometri, totul s-a întors la normal. Notă: Schimb uleiul la fiecare 5.000 de kilometri, deci orice modificare a turatiei este observabilă.
Achiziție verificată
Un produs ca acesta nu poate fi evaluat deoarece nu vezi rezultatele.
Achiziție verificată
Prostie de bani, daunele s-au înrăutățit acum arde și siguranța.
Achiziție verificată
Nu am o imagine clară, dar cred că s-a întâmplat ceva...
Achiziție verificată
Am cumpărat două, pentru două mașini diferite. Nu cred că a făcut nimic. Bani irosiți.
Achiziție verificată
Foarte bun și accesibil prin intermediul Skroutz
Opelul de la motorul cu abur a devenit aproape ca nou din nou, acum nu mai emite fum alb
Achiziție verificată
Produs foarte bun. Și la un preț competitiv.
Achiziție verificată
Produs foarte bun, face exact ce promite!! Îl recomand!