Ανταγωνιστές, συνεργαστείτε!, Strategii de management și marketing
Cărți de finanțe

Ανταγωνιστές, συνεργαστείτε!, Strategii de management și marketing Codul: 125208

Ar putea colabora Coca-Cola cu Pepsi, Nike cu Adidas, Village cu Odeon, Alpha Bank cu Banca Națională?
De mulți ani, strategia stabilită de "Trăiește și lasă-i pe alții să moară" este contestată de...

Vezi descrierea completă

Ar putea colabora Coca-Cola cu Pepsi, Nike cu Adidas, Village cu Odeon, Alpha Bank cu Banca Națională?
De mulți ani, strategia stabilită de "Trăiește și lasă-i pe alții să moară" este contestată de această carte, demonstrând (atât teoretic, cât și cu exemple reale) că strategiile de colaborare pot fi mult mai profitabile.
Așadar, întreabă-te: - Ce are mai...

Vezi descrierea completă
136,01Lei
Livrarelun, 05 aug - vin, 09 aug
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Vândut de

de la 136,01 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. 136,01 Lei

Descriere

Ar putea colabora Coca-Cola cu Pepsi, Nike cu Adidas, Village cu Odeon, Alpha Bank cu Banca Națională?
De mulți ani, strategia stabilită de "Trăiește și lasă-i pe alții să moară" este contestată de această carte, demonstrând (atât teoretic, cât și cu exemple reale) că strategiile de colaborare pot fi mult mai profitabile.
Așadar, întreabă-te: - Ce are mai multă valoare, succesul tău sau eșecul competitorului tău? - Cota de piață cea mai mare sau profiturile cele mai mari? - Îți cunoști în mod precis competitorii direcți și indirecți, complementele și substituenții tăi? - Ți-ai dat seama și ai evaluat propria importanță (sau lipsă de importanță) în industrie, propria valoare adăugată?

"Jocul" strategiei este departe de a fi simplu. Forțe opuse, prezent și viitor incert, schimbare rapidă și constantă a consumatorilor...

Cât costă să rămâi neimplicat în dezvoltări? Benchmarking, Co-opetition, Teoria jocului... Nicio strategie nu are sens dacă o afacere este caracterizată de egocentrism și introspecție.

Și pentru a parafraza faimoasa frază: "Jocurile (de afaceri) sunt moarte. Trăiască jocurile (de afaceri)!" Diferența este că acum suma nu trebuie să fie zero. Este timpul să explorăm jocuri cu sumă constantă, în care obiectivul continuă să fie maximizarea profitului, dar rezultatul este "câștig-câștig" în loc de "câștig-pierdere".

Specificații

Tip
Administrație - Management, Marketing - Publicitate
Limba
Greacă
Subtitlu
Strategii de management și marketing
Formular
Copertă moale
Număr de pagini
223
Data de publicare
2006
Dimensiuni
26x21 cm

Informații importante

Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.

Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile
Vezi toate categoriile