Εκπαιδεύοντας παιδιά υψηλών ικανοτήτων μάθησης, Coeducație diferențiată
Cărți educative

Εκπαιδεύοντας παιδιά υψηλών ικανοτήτων μάθησης, Coeducație diferențiatăCodul: 108014

Politica educațională a egalității de șanse în învățare și principiul pedagogic al incluziunii au limitat școlile speciale și clasele omogene și au stabilit coeducația extinsă a tuturor elevilor,...

Vezi descrierea completă

Politica educațională a egalității de șanse în învățare și principiul pedagogic al incluziunii au limitat școlile speciale și clasele omogene și au stabilit coeducația extinsă a tuturor elevilor, indiferent de abilități și nivel de dezvoltare, în școala generală unificată și clasele heterogene. Cu toate acestea, datorită heterogenității claselor, școala...

Vezi descrierea completă
Livraremie, 25 sep - mar, 01 oct
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Magazin selectat

Raport produs

de la 137,47 Lei

Descriere

Politica educațională a egalității de șanse în învățare și principiul pedagogic al incluziunii au limitat școlile speciale și clasele omogene și au stabilit coeducația extinsă a tuturor elevilor, indiferent de abilități și nivel de dezvoltare, în școala generală unificată și clasele heterogene. Cu toate acestea, datorită heterogenității claselor, școala generală unificată trebuie să-și adapteze curriculumul comun și metodele de predare la nevoile educaționale, ritmurile și abilitățile și interesele de învățare ale grupurilor mai largi de elevi din clasă. În caz contrar, drepturile la educație de calitate ale celor care se abat semnificativ de la "elevul normal" sunt încălcate, cu consecințe dezastruoase pentru ei și societate.

Acest volum colectiv abordează problema coeducației copiilor cu abilități de învățare ridicate în școala generală unificată cu curriculumul comun și examinează posibilitățile de diferențiere a curriculumului comun în funcție de nevoile și abilitățile lor. Autorii se referă la întrebări teoretice create de elevii care se abat semnificativ în sus, prezintă și comentează răspunsuri alternative, propun măsuri organizaționale și practici educaționale, în funcție de specialitatea și filosofia lor educațională. Cu toate acestea, toți sunt de acord că copiii cu abilități de învățare ridicate au nevoie de îngrijire educațională specială și că școala unificată are o obligație constituțională și pedagogică de a le oferi. Aceasta nu încalcă principiul drepturilor egale în educație, deoarece șansele educaționale egale în clasa heterogenă înseamnă furnizarea de experiențe de învățare diferențiate în funcție de caz, nu identice și identice pentru toată lumea (Husen). Principiul aristotelic conform căruia tratamentul același și egal al celor diferiți constituie cea mai mare nedreptate se aplică și în educație (Brandwein).

Specificații

Subtitlu
Coeducație diferențiată
Formular
Copertă moale
Număr de pagini
509
Data de publicare
2008
Dimensiuni
24x17 cm

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.