Skroutz Asigurarea Cumpărăturilor
Η τέχνη της πειθούς Codul: 105909
- Autor: Robert B. Cialdini
- Editor: Diaylos
- Μορφή: Copertă moale
- Έτος έκδοσης: 2009
- Αριθμός σελίδων: 299
- Κωδικός ISBN-13: 9789605312398
- Διαστάσεις: 24×16
Robert B. Cialdini
Cumpărați împreună
- Cele mai apreciate
- Cele mai apreciate
- Cele mai apreciate
Carti dezvoltare personala
Ο Κανόνας 10χ, Singura Diferență Între Succes și Eșec
Ad de la BooklibertyAdăugatCarti dezvoltare personala
Η Τέχνη Της Πειθούς, Limbajul Influenței și al Manipulării
de la 57,40 LeiAdăugat
Produse similare
Cărți de psihologie
Η συναισθηματική νοημοσύνη, De ce este "EQ" mai important decât "IQ"?
Ad de la BookmaniaShopAdăugatCărți de psihologie
Ίσως Πρέπει να Μιλήσεις με Κάποιον, Un psihoterapeut, psihoterapeutul ei și viața noastră în lumină
Ad de la Xryso FteroAdăugat- Cele mai apreciate
Toate magazinele
Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată
- 79,69 Lei
- 78,52 Lei
- 101,02 Lei
- 84,23 Lei
- 113,88 Lei
Descriere
"Arta persuasiunii" de profesorul Robert B. Cialdini s-a impus ca cea mai importantă carte despre subiectul persuasiunii publicată până în prezent. În ea, distinsul psiholog social explică de ce unele persoane sunt extrem de persuasive și cum putem să-i "învingem" și să-i "depășim". El analizează cele șase secrete psihologice care ne împing să consimțim atunci când sunt folosite cu pricepere, cum să ne apărăm împotriva lor - și cum să le folosim în avantajul nostru.
"Arta persuasiunii" este o carte excelentă, atât științifică, cât și populară, care a fost inclusă în lista Business Best Seller din New York. Deși se bazează pe cercetări științifice extinse și pe termen lung, este utilă și atinge fiecare persoană. Astfel, revista Best Sellers scrie că această carte "atinge corzi adânci în inimile și sufletele noastre", în timp ce Journal of Social and Clinical Psychology o descrie ca pe o "mină proverbială de aur" datorită cercetărilor științifice prezentate în ea. Journal of Retailing sugerează să fie inclusă în bibliografia obligatorie a tuturor programelor de studii de afaceri, iar Journal of Marketing Research o descrie ca fiind una dintre "cele mai importante cărți scrise în ultimii ani pentru profesioniștii în marketing". Revista Fortune o clasează printre cele mai inteligente șaptezeci și cinci de cărți de afaceri (75 smartest business books).
Specificații
- Tip
- Psihologie generală
- Limba
- Greacă
- Formular
- Copertă moale
- Număr de pagini
- 299
- Data de publicare
- 2009
- Dimensiuni
- 24x16 cm
Informații importante
Specificatiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producatorilor. Va rugam sa verificati specificatiile inainte de a finaliza achizitia. Daca observati vreo problema, puteti raportează aici.
Recenzii
Foarte bună carte!!! Aș cumpăra-o din nou!!!
Tradus din Greacă ·Ai găsit util acest review?Achiziție verificată
- Calitatea hârtiei
- A fost ușor de citit?
- Înțelegerea subiectului
- A fost suficient de interesant?
- Mi-a plăcut stilul de scriere
- Aș citi o carte de același autor
- Aș recomanda-o pentru lectură