Ipone R4000 RS Semisintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt
Lubrifiant moto

Ipone R4000 RS Semisintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1ltCodul: 10299167

Lubrifiant sintetic de top, cu esteri, potrivit pentru motoare în patru timpi răcite cu aer/apă și ambreiaje umede. Combină cele mai bune uleiuri sintetice cu esteri și aditivi selectați, asigurând...

Vezi descrierea completă

Lubrifiant sintetic de top, cu esteri, potrivit pentru motoare în patru timpi răcite cu aer/apă și ambreiaje umede. Combină cele mai bune uleiuri sintetice cu esteri și aditivi selectați, asigurând cel mai înalt nivel posibil de protecție pentru motocicletele în patru timpi.

Vezi descrierea completă
-5% pentru această achiziție
Expirare: 04/10/2024

77,00 Lei

73,15Lei
Livrare rapidămiercuri, 18 SeptembrieDacă îl comanzi în următoarele 17 ore și 13 minute
+11,99 Leicostul de livrare - trimis din Grecia

Magazin selectat

Stoc 5+ bucăți

Raport produs

de la 76,95 Lei

Toate magazinele

Prețurile sunt calculate pentru:România, Alte opțiuni de plată

  1. R4000 RS Semisintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    77,00 Lei

  2. R4000 RS Semisintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Informații despre magazin
    77,00 Lei

  3. R4000 RS Semisintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Informații despre magazin
    82,14 Lei

  4. R4000 RS Semisintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    77,00 Lei

  5. R4000 RS Semisintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    77,00 Lei

  6. R4000 RS Semisintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    77,00 Lei

  7. 77,00 Lei

  8. 77,00 Lei

  9. 77,00 Lei

  10. 77,00 Lei

  11. R4000 RS Semisintetic Ulei de motocicletă pentru motoare în 4 timpi 10W-40 1lt

    Produse magazin
    76,95 Lei

  12. 70,43 Lei

Descriere

Lubrifiant sintetic de top, cu esteri, potrivit pentru motoare în patru timpi răcite cu aer/apă și ambreiaje umede. Combină cele mai bune uleiuri sintetice cu esteri și aditivi selectați, asigurând cel mai înalt nivel posibil de protecție pentru motocicletele în patru timpi.

Pentru motociclete de drum utilizate zilnic

R4000 RS este potrivit pentru motociclete rutiere cu patru timpi, cu ambreiaj umed sau uscat, care respectă standardele de emisii Euro 2, 3, 4 sau 5, echipate cu sisteme de tratare a gazelor de eșapament.

Protecție Motor

Oferă rezistență ridicată la forfecare, asigurând o lubrifiere și protecție optimă a motorului și cutiei de viteze.

Lasă un film de ulei pe părțile superioare ale motorului chiar și în condiții de motor rece sau oprit, datorită proprietăților magnetice ale esterilor care împiedică uleiul să cadă complet în baia de ulei a motorului.

Compatibil cu standardele JASO MA2 API SM, oferă cel mai înalt nivel de frecare pentru a asigura o funcționare perfectă a ambreiajului în timpul pornirii, accelerării și vitezei maxime.

Producător

Ipone

Specificații

Tip
Ulei 4T
Vâscozitate
10W-40
Capacitate
1 lt

Informații importante

Specificațiile sunt colectate de pe site-urile oficiale ale producătorilor. Te rugăm să verifici specificațiile înainte de a finaliza comanda. În cazul în care întâmpini probleme, raportează aici.

Recenzii

  1. 4
  2. 1
  3. 3 stele
    0
  4. 2 stele
    0
  5. 1
Adaugă un review
  • dimitris_eleft
    5
    1 din 1 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    L-am încercat pe ZONTES 310, nu știu ce ulei a pus service-ul, dar cu acesta, zgomotul a scăzut și cel mai important, vitezele se introduc așa cum ar trebui

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Klimis Pepes (alucardnos)
    4
    4 din 4 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    Această recenzie este despre vâscozitate: 15W-50

    Acesta a fost testat pe un model Skyteam din 2020. Am avut o problemă cu treptele de viteză, erau grele și mi-a fost dificil să găsesc punctul mort. Am încercat Motul și Castrol, dar după ce am schimbat uleiul cu Ipone, cutia de viteze s-a îmbunătățit. Dificultatea de a găsi punctul mort este minimă, dar pe măsură ce uleiurile acționează, devin mai bune. Cu siguranță îi voi alege din nou

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • dimos.dod
    5
    2 din 3 membri au considerat această recenzie utilă
    Această recenzie este despre vâscozitate: 10W-50

    Nu există nicio diferență în comparație cu Motul 7100, motorul a funcționat la fel de bine. Nu știu cum se comportă spre sfârșitul vieții sale, deoarece schimb uleiul în jur de 3500-4000km

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • donmeister18
    5
    10 din 10 membri au considerat această recenzie utilă

    Achiziție verificată

    Această recenzie este despre vâscozitate: 15W-50

    Excelentă marcă de uleiuri de motor, nu trebuie să spun că după înlocuirea lor, angrenajele s-au simțit netede ca untul! Venind de la IPONE 15.5, am fost, de asemenea, mulțumit cu acelea. Le-am folosit pe o Suzuki V-Strom 08. Dacă observ ceva negativ, vă voi informa.

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • 1
    1 din 16 membri au considerat această recenzie utilă

    În XT660, se simte ca și cum ai schimba vitezele cu un ciocan. L-am aruncat la 200 km/h

    Tradus din Greacă ·
    Ai găsit util acest review?
  • Această recenzie este despre vâscozitate: 20W-50