Am găsit ochelarii de soare viralizați purtați de toți Influencerii și alternativele mai accesibile din punct de vedere financiar
Deschizi aplicația Instagram, îi vezi. Intri pe Tik Tok și derulezi în jos, îi vezi.
Urmăriți vloguri pe Youtube, le întâlniți acolo. Nu le puteți evita, sunt peste tot! Vorbind despre ochelarii negri ovali cu o ramă de plastic și logo-ul de aur al casei de modă franceze Celine, "Triomph", care sunt prezenți de la social media la stilul stradal.
Dar de ce au acești ochelari specifici un asemenea impact? Adevărul constă mai întâi în logo și apoi în designul atemporal. Este posibil să fiți observat că logomania cuprinde lumea modei ca niciun alt trend, iar acest lucru se datorează valorii emoționale și sociale subconștiente pe care o cultivă, precum și recunoașterii pe care o emană. Logo-ul creează o valoare suplimentară pentru obiectul pe care îl împodobește, iar trendsetterii îl doresc. Pe de altă parte, designul este elegant, clasic și indiscutabil impunător.
Ca accesoriu, are o putere semnificativă, elevând chiar și o ținută casual cu îmbrăcăminte sport și adidași. Acesta este, în definitiv, rolul accesoriilor, de a adăuga puncte stilistice fiecărei ținute, iar acești ochelari virali reușesc să o facă!
Rămâi elegant și în buget!
Cu toate acestea, aceste ochelari de soare au un preț ridicat, care pentru mulți poate fi prohibitiv! Și aici vin să îți găsesc alternative care să te încadreze în buget. Alternativele sunt opțiuni alternative care au caracteristici similare cu produsul de modă respectiv. Și pentru că iubesc alternativele, am căutat pe skroutz și am găsit acei ochelari de soare ovali care au o înfățișare similară cu designul viral și un preț mult mai mic.
Continuă să derulezi pentru a descoperi designurile care îndeplinesc toate cerințele și merită un loc în coșul tău de cumpărături!
fii primul care lasă un comentariu